Bir insanı çaresiz bırakmak nasıl bir his ?Onu çıkmaza sokmak..
Ozanla son olaylardan sonra 1 haftadır bu konu hakkında konuşmamıştık. Çağlayla baya baya evleniceklerdi ama hareketlerinden anladığım kadarıyla sırf bana inat evlenicekti ve bende bunu her seferinde kafasına kafasına sokuyordum. Bu arada tabi Musa ve Zeyno tanışmıştı. Hatta inanırmısınız belki beraber bir ilişkiye bile başlarlar.
"Esracım kolay gelsin."
Çağla gene gıcık gıcık Ozanın yanına gelmişti.
"Sağ olun. Önemli birşeymi vardı? "
"Yook. Sözlümü görmeye geldim malum özlüyorum."
Gözlerimi kaydırıp işime odaklandım. Çağlayı artık dinlemiyordum bile kapıya baktığımda Ozan bana bakıyordu. Gözleriyle konuşuyordu sanki ama beni asla dinlemiyordu.
"A Ozan sen ne zamandır ordasın?"
"Daha yeni çıktım Esraya bir iş hakkında birşey söylicektim."
"Eh ben gidiyim aslında sana bakıcaktım ama meşgulsun akşam görüşürüz."
Bende kalkıp Ozanın odasına gittim. Ozanda Çağlayı yollayıp odaya geldi.
"Esra Melih bey ile olan toplantımı ertele."
"Tamam Ozan bey. Peki perşembe gün olan Selin hanımla olan randevunuza katılıcakmısınız cevap bekliyor. "
Kafamı kaldırıp ona baktığımda bir anda çınlama sesi bütün beynimin içini kaplamıştı. Ozan konuşuyordu ama duymuyordum.
"Ozan duymuyorum seni."
Ozan hızlıca ayağa kalkıp yanıma geldi. Elimdeli tableti alıp masaya koydu. Ama hala sesini duymuyordum. Yavaştan kafam dönmüştü. Ozan hemen beni koltuğa yatırmıştı ve kolonya tutmuştu. Gözlerimi biraz kapattım.
Yavaştan sesler gelmeye başlamıştı.
"Esra'm iyimisin bana bak ses ver Esra?"
Bileklerimi ovuyordu. Gözlerimi açıp ona baktım.
"Esra'm cevap ver korkutma beni nolur."
"Ozan niye böyle oldum ben."
"Doktora gidelim kalk."
"Hayır hayır iyiyim şimdi gerek yok."
"Esra inat etme kontrol ettirelim."
"Ozan tamam iyiyim birşeyim yok bir anda tansiyonum düştü herhalde. Hem sen gidip düğün işlerine baksana."
"Çok ilgili gördüm benim düğünümle alakalı istersen şahidim ol."
"Salak saçma konuşma Ozan."
Kalkıp tabletimi aldım ve odadan çıktım.
Aptal herif gelmiş birde bana şahitim ol diyo ya.
"Alo merhaba melih bey. Ozan beyle olan toplantınızın iptali için sizi rahatsız ettim kendisinin sağlık problemlerinden dolayı iptal ettiğini söylemek istedim."
"Teşekkür ederim esra. Aslında seninle bir gün oturup konuşmak istediğim şeyler var."
"Ne konu hakkında?"
"İş güç."
"İş güç ise Ozan bey ile iletişime geçmeniz daha iyi olur Melih bey." Deyip telefonu kapattım. Buda yavaş yürü dayı nediyon ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mantık İntikam
RomanceAşk , Mantık , İntikam. 3ü bir arada olduğu zaman çernobil faciasına sebebiyet verebilir. Önemli olan daima beraber ayakta durmak... Geç kalınmış aşkın hikayesi..