Saatler geçmiyordu. Kafayı yemek üzereydim. Herşey benim yüzümden olmuştu. Nasıl açıklama yapacaktım.
"Ozan çocuğum Esra nerede?"
Yalçın amcalar gelmişti.
"Ben ben en son içerideyi?"
"Nasıl oldu bu kaza Ozan. "
"Ben nasıl anlatıcam Bilmiyorum Yalçın amca gerçekten çok mahçupum eğer ona birşey olursa."
"Şş sakın ağzına öyle birşey alma."
Kapıdan bir hemşire çıktı.
"Esra Ertenin yakınları. Kendisi uyandı sağlık durumu gayet iyi korkulcak birşey yok merak etmeyin."
Menekşe teyzeler hemen içeri girince benim girmemem uygun olarak düşündüm ve dışara bekledim. Belli bir süre sonra Ekrem dışarı çıkmıştı. Gelip yanıma oturdu.
"Esra nasıl ekrem?"
"İyi iyi birşeyi yok ama Ozan azcık konuşalımmı seninle?"
"Tabi."
"Bak Esra benim biriciğim ona zarar gelsin istemem ama lütfen bu konuda sorumlu ol. Esra bana senin bir suçunun olmadığını söyledi. Ama lütfen kız kardeşimi üzüceksen onun etrafında dolaşma.Bilmediğin çok şey var."
"Anlatmıyor ki bileyim Ekrem. Esra benim içinde çok kıymetli zaten. Söz veriyorum onu üzmücem."
Başını salladı. İçeriden menekşe teyze ile yalçın abi çıktı.
"Biz eşya almaya gidiyoruz oğlum bir gün yatıcakmış."
Şimdi başında ben beklerim desem biraz fazla mı olur bilemedim.
"İsterseniz ben kalabilirim yani sizde uygun görürseniz yanlış anlamayın lütfen zaten benim yüzümden oldu."
Yalçın abi ile menekşe teyze birbirine baktı.
"Kuzum benim aklım kalır gözüm görmüyor nasolsa ama sabah bizi almaya gelebilirsin istersen."
"Olur olur Menekşe teyze."
Onlar gidince Ekrem de bana içeriyi gösterdi. Bende yavaşça odaya girdim.
Saat gece 2 ye geliyordu.
Esra kafası sarılı bir şekilde gözlerini kapatmıştı.
Geldiğimi duymuş olucak gözlerini açıp bana baktı.
Yatağın yanına oturup elini tuttum.
"Esra'm iyi misin? Ben çok aptalım böyle izin vermemeliydim sana neler yaptım haline bak."
"Ozan sakin ol tamam. Senin bir suçun yok ben arabayı orda da bırakıp gidebilirdim ama sürdüm işte. Lütfen kendini suçlama."
"Olmaz Esra'm ben sarhoş olmasaydım sen böyle olmıcaktın bana hiç suçun yoktu deme."
Biraz doğrulmak için hareketlenince ona yardım ettim.
"Ozan bak-."
"Şşt tamam boşver sen onu iyi misin ağrın sızın varmı?"
"Yok sadece başım ağrıyor birazcık."
Ellerim titrerken çok bastırmadan kafasını sevdim.
"Ozan araban."
"Yav Esra başlatma arabama ya sıçmışım tekerine sana birşey olmadı ya önemli olan o."
Utanarak önüne döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mantık İntikam
RomansaAşk , Mantık , İntikam. 3ü bir arada olduğu zaman çernobil faciasına sebebiyet verebilir. Önemli olan daima beraber ayakta durmak... Geç kalınmış aşkın hikayesi..