Bugün üstümde bir halsizlik vardı. Hiçbirşeyden mutlu değildim. Yatağımın rengi sarı mesela bu yüzden bile mutlu değildim.
Ama kalkıp işe gitmen gerekiyor Esra. Aslında Ozandan rica etsem gitmesem. Daha yeni başladın kızım işe hemen izin mi alıcaksın kalk toparlan ya.
Giyinip evden çıktım ve işe gittim. Ozan çoktan gelmişti bende raporları alıp odasına gittim.
"Gelebilirmiyim?"
"Günaydın Esra gel."
Elimdeki dosyalarla koltuğa oturdum oda kalkıp yanıma oturdu ve raporlara bakmaya başladık. Kafam o kadar dağınıktı ki hiçbirşeyi düşünemez hale gelmiştim.
"Esra esra!"
"Ay Özür dilerim Ozan yani Ozan bey ben biraz dalmışım."
Ozan elindeki kağıtları bırakıp bana döndü.
"Bir problemmi var Esra."
Ona dönüp gözlerinin içine baktım. İçimdeki acı katlandı. Ona nasıl söylerdim. Ozan biz bebeğimizi tam bugün kaybettik diye nasıl dile getirirdim.
"Esra noluyor anlatıcakmısın?"
Kafamı olumsuz anlamda salladım.
"Ozan ben gerçekten iyiyim tamam biz devam edelim."
"Yok Esra sen iyi değilsin bana anlatabiliceğini biliyorsun."
"Anlatamam Ozan zorlama."
"Tamam seni zorlamıcam ama seni böyle görmek beni üzüyor. Sen git sonra bakarız işlere acil birşey olmadıkça işlerle pek oyalanma bugün."
"Ozan olmaz öyle şey saçmalama."
"Esra ben senin patronunum olur diyorsam olur."
Tebessüm edip çıktım. Masama oturduğumda sanki boşluğa düşmüş gibiydim. Anılarım gözlerimin önünden gitmiyor. Bir anlığına da olsa zihnimi söküp atmak istedim.
FLASHBACK.
"Ozan bir bakarmısın hayatım. "
Kapıdan içeri girdiğimde Ozana seslendim ama yoktu.
"Ozaaan."
Allah allah nereye gitti bu adam.
Birden gözlerim kapandı. Şapşal seni demek beni korkutmak istedin.
"Esra'm niye hızlıca giriyorsun içeri ya."
Elleriyle gözlerimi açıp kendine döndürdü. Yaklaşıp dudaklarıma bir buse kondurdu. İşte bu bütün yorgunluğumu alan şeydi.
"Esra'm sana bir süprizim var."
"Aslında beni-."
"Şşt bak arkana."
Arkama döndüğümde yemek masası kurmuştu. Belki de uzun zaman sonra bilgisayardan başını kaldırmış bütün bir gün benim için uğraşmıştı.
"Neyi kutluyoruz hayatım."
"Bugün bir iş görüşmesine gittim ve gerçekten iyi gitti Esra'm. Büyük ihtimal onaylanıcak yani telefon bekliyorum ve bizde erken kutlama yapalım dedim. Nasıl olmuş?"
Ona gidip sarıldım. Ah benim canım kocam.
"Benim düşünceli kocam. İnşallah olmuştur bu sefer sen çok becerikli bir insan yaparsın. Amaaa aslında benim sana söylemem gereken birşey vardı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mantık İntikam
RomanceAşk , Mantık , İntikam. 3ü bir arada olduğu zaman çernobil faciasına sebebiyet verebilir. Önemli olan daima beraber ayakta durmak... Geç kalınmış aşkın hikayesi..