6.Bölüm

842 27 8
                                    

"Demek öyle . Ne zaman anlatıcaktın bana Çağlanın seni tehdit ettiğini?"

Ne!

"Ne tehditi?"

Ozan birden üzerimden çekildi.

"Musa duymuş. Çağla sana hastalık falan uydurcaksın ve Ozanla gitmiceksin demiş."

Sıkıntıyla etrafa bakındım. Nefes alamıyordum gene. Ozan bana yaklaştı ve omuzlarından dirseklerime kadar ellerini gezdirdi ve orda durdu.

"Sakin ol ve bana neler olduğunu anlat."

Beni yavaşça koltuğa doğru yönlendirdi ve kapıyı kilitleyip yanıma oturdu.

"Ozan eğer sana bunu anlatırsam yani anlatamam."

"Bak Çağladan mı korkuyorsun ?"

"Hayır tabikide ben."

"O zaman rahat ol ben halledicem."

"Ozan , Çağla bizim eskiden evli olduğumuzu öğrenmiş."

Ozan kalakaldı.

"Nasıl öğrenmiş nerden öğrenmiş sen ağzından mı kaçırdın?"

"Ne diyorsun Ozan ya ağzımı bile açmadım hem kimle arkadaşım burda kime anlatıcam araştırmış bulmuş demekki."

"Tamam tamam sakin. E ona ne ki yani?"

"Beni odaya çektiğinde eski karısı olduğunu biliyorum eğer ozandan uzak durmassan seni mafederim dedi."

Bir süre nefes almak için durdum. Ellerim titriyordu.

"Ee esra anlat."

"Eğer uzak durmazsam O benim asansörde bayıldığım zamanın görüntülerini bulmuş. Babanın hastalığını biliyorum ona gösteririm diye tehdit etti."

Ozan şokla ayağa kalktı.

"Ne demek ne görüntüsü ya o kim ki benim hayatıma karışıyor?"

"Ben senin için zehirliymişim. Hayatına girmemem gerekiyormuş."

Kendimi artık tutamamış ağlıyordum. Ozanın hayatında zehir olmakla suçlanmak bir yana babam o görüntüler gördüğünde kesin hastanelik olucaktı ondan korkuyordum.

"Esra bana bak."

Kollarımdan tutup beni ayağa kaldırdı.  Ama ağlarken ona bakmak istemiyordum.

"Esra'm dik tut başını bana bak."

Elleriyle saçlarımı önümden çekti ve kafamı yukarı kaldırdı.

"Ozan nolur gidip Çağlayla konuşma eğer babam öğrenirse hastalanır."

"Şşt tamam güzelim sakin ol hiçbişey olmıcak ben halledicem."

"Ozan."

"Şşt sakin." Deyip başımı göğsüne yasladı. Uzun zaman sonra ilk defa bu kadar huzurlu hissettim. Şahsen ona sarılmaya gerçekten ihtiyacım vardı. Kollarını bana sarınca benimde ellerim sırtına gitti. Başıma bir öpücük koydu.

"Ya şimdi siz gidemediniz diye bana gene gelirse."

Ozan kafamı kaldırıp bana baktı.

"Gelsin sen halledebilirsin."

Ona tebessüm ettim. Sonra çok yakınlaştığımızı farkedince ikimizde ayrıldık. Uzaklaşınca ozan uzanıp gözyaşlarımı sildi. Şapşal seni.

"Sen niye gitmedin?"

"Musa bana bunları anlatınca bende hemen Çınarı aradım. Oda zaten gezmeye yer arıyomuş hemen olur dedi. Çağla da bunu öğrenince hemen odama geldi tabi bemde dedim ki baika toplantım çıktı hem çağlada burda hisse sahibi gidebilir yani nolabilir ki dedim."

Aşk Mantık İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin