Bölüm 27

690 26 9
                                    

1 ay sonra...

Bir anda yükselen seslerle kapıyı açtım ve gelen sese göre kafamı çevirdim.

Ozan Çağlayla kavga ediyordu. 

"Çağla dediklerimi saptırma!"

"Ozan napsaydım adam hiçbirşeyi beğenmiyordu!"

"Senin işin beğendirmek Çağla!"

Gittikçe geriliyorlardı.

"Noluyor burada sesiniz taa nerlersen duyuluyor ortalık yerde niye bağrışıyorsunuz?"

Çağla kafasını döndürüp bana gözlerini devirdi.

"Sana ne Esra sana nee!"

"Çağla o ses tonunu düzelt ve odaya gir."

Etrafına bakındı.Sinirle odaya girdi. Ozanı da kolundan tutup odaya soktum.

"Noluyor ne bu gürültü?"

"En önemli müşterimiz uygulamadan ayrıldı. Bil bakalım neden?"

"Bilmiyorum tahmin etmek de istemiyorum ama bunu Çağla anlatır bence."

"Adam uygulamadan memnun değildi çökmeler falan var diyordu bende gereken tamiri yaptırdım sonra adam 2 hafta sonra tekrar aradı bahanelee söylemeye başladı. Belki de çıkmak için bahane arıyordu."

"Ya adam kendi isteyerek girdi neden çıkmak istesin!?"

"Ne biliyim ozan git konuş bana güvenmiyormusun?"

Bu konu iş dışına sapıcak gibi duruyor.

"Bakın önce bir sakin olun. Karşı tarafla görüştünüzmü hayır bir karşı tarafla görüşün adamı yumuşatın."

"Ya biz niye adamı koşturuyoruz adam bizi koştursun!"

"Çağla adam isterse 40 tane uygulama bulur girer. Biz bulamayız bizim gerekirse 4 tane müşteriye bile ihtiyacımız var bunları onlara hissettirmeliyiz ki onlar bizimke çalışsın güvensin."

"Senin güven anlayışın zayıflık acizlikse git sen hallet ben yokum!!"

Bir anda odadan çıkıp gitti.

Ozan sinirle defteri yere vurdu. Eğilip defteri aldım ve masaya koydum.

"Yok bu bu değiştirdi kendini bu iyice değilti bir haller oldu buna ya çalışma şekli tavru bile değişti."

Ozan sinirle odadan çıkacakken onu belinden tuttum.

"Ozan! Sakin ol tamam halledicez."

"Sakin kalamıyorum Esra bu bir değil iki değil kaçıncı hatası ya bunun görevi müşterilerke ilişkikeri düzgün tutmak onları şımartmak ama ben biliyorum ona yapıcamı."

"Ne yapıcaksın?"

"Ya dicem işini düzgün yap ki bunuda arif beyle konuşucam ya da aynı düzeyde birini daha işe alırım dicem."

"Arif bey bunu desteklemez. "

"Onu görücez."

Çok simirliydi. Boynundaki damarı çıkmıştı gene.

"Hayatım bak çok gerginsin biraz otur sakinleş he. Bende şu olaya bir bakayım."

Ozan yüzüme bakmayınca eğilip yüzüne baktım. Gülümsedim. Kafasını salladı. Dudaklarına buse koydum ve odadan çıktım.

"Şirin bana şu adamı bul numarasını ver."

"Hemen Esra hanım."

"He birde Musayı çağır."

Aşk Mantık İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin