"Elif atlası alır mısın abicim ben esraya bir bakayım."
"Tabi tabi abi ver. "
Atlası elife verdim ve içeri yatak odasına gittim. Esra koltukta öylece oturmuş dışarıya bakıyordu. Yalçın babamın ölümünden 2 ay geçmişti ama esra kendini hala toplayamadı.
"Esra."
Omzuna dokunduğumda irkilerek bana baktı.
"Ozan atlas mı ağlıyor noldu?"
"Hayır hayır esram sakin ol oğlumuz gayet iyi ben seni merak ediyorum."
"Ben iyiyim."
Karşısına oturdum ve ellerini tuttum.
"Esram. Beni endişelendiriyorsun. "
"Ozan ben iyiym görmüyormusun iyiyim işte."
Esra asla konuşmuyordu bu konuda ve artık yüzleşmenin zamanı gelmişti. Sinirke ayağa kalktı.
"Değilsin. Görmüyormuyum sanıyorsun halini 2 aydır esra. Haline bak eridin gittin."
"Ozan bak üstüme gelme ben gayet iyiyim."
"Esra yüzleş artık. Bu hayatta kimse sevdiklerini kaybetmeyi göze almaz tabiki ama babam seni böyle görse üzülürdü. "
"Ozaan!"
Yanına yaklaşmaya çalıştım.
"Bahsetme şundan benim babam ölmedi o beni bırakmadı!!"
"Esram hayır lütfen böyle yap-"
Esra benim ona daha da yaklaşmamla komodinin üstünde duran sürahiyi yere fırlattı.
Sonra içeri telaşla elif girdi.
"Abi noluyor iyi misiniz?"
Elif esrayı görünce bana baktı bemde gitmesi için kafamı salladım.
"Esra. Sakin ol bak ben varım. "
Esra ilk defa 2 ay sonra ağlamaya başladı.
"Çok yoruldum ben. Ben hep kaybedicem diye düşüne düşüne kendimi öldürdüm ozan."
"Şş gel buraya."
Yatağa oturdum ve kollarımı açıp onu bebek gibi kucağıma alıp sarıldım.
"Bak esra beni dinle."
"Ozan lütfen."
"Hayır sus beni dinle. Seni şuan en iyi ben anlarım. Babanın kaybedişinin nasıl olduğunu en iyi ben anlarım. O senin ilk aşkındı. İlk oyun arkadaşındı. İlk arkadaşın ya ilk. Babalar daha çılgın olur annelerden daha eğlenceli olurlar. Daha çok anı biriktirirsin babalarla. Tamam kızar bağırırsın ama netice de o senin oyun arkadaşın. Yalçın babam senin hep yanındaydı. Bak annem nasıl topladı kendini. Ama esram sen yedin kendini toplaman lazım."
"Ozan o benim aşkımdı. Ben sevgiyi onunla öğrendim ben babamı kaybettim. "
Sanırım konuşma uzun sürecek. O yüzden esrayı tekrar kucakladım ve yatağa iyice yerleştim. Sırtımı arkaya dayadım. Esra da hala kucağım da bebek gibi içini çekiyordu.
"Atlasın büyüdüğünü görücekti daha onunla balığa gidicekti. Hiç birini göremedem gitti bıraktı brni."
"Şş o nasıl söz esram baban seni bırakma baban hep içinde bir yerde sakın bir daha böyle konuşma. Bak ben sana baba da olucam koca da olucam arkadaş da olucam herşey olucam sen benim emanetimsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mantık İntikam
RomanceAşk , Mantık , İntikam. 3ü bir arada olduğu zaman çernobil faciasına sebebiyet verebilir. Önemli olan daima beraber ayakta durmak... Geç kalınmış aşkın hikayesi..