Kapının girişinde tutunarak kalakalmıştım. Yaş dolı gözlerle kafamı kaldırdığımda kaşları çatık bir halde Ozanın odasından bana baktığını gördüm .
Allahım sen bana güç ver.
Yavaşca kapıdan sağa sola baktım kimse yoktu. Ve yerime geçmek için yeltenirken Ozan kolumdan tutup odaya çekti ve kapıyı kilitledi. O birden çekince zaten olmayan dengem iyice şaştı ve ona tutunmak zorunda kaldım.
"Çağla ne söyledi?"
Kafamla sağa sola salladım.
"Yok hiçbirşey işle alakalı."
"Esra gözlerime bak."
Duvarla arasında kalmıştım hala beni tutuyordu. Ve bu mesafede gözlerine bakamazdım. Gözlerine bakarsam ağlardım çünkü.
"Esra gözlerim bak dedim."
Dişlerinin arasından bana konuşarak diğer eliyle çenemden tutup kaldırdı.
"Gözlerin niye doldu? Esra anlat artık ne dedi Çağla sana."
"Ozan yok birşey lütfen bırak beni. "
Az daha sorarsa ağlıcaktım. Bunu söyleyemezdim tamam babama açıklayabilirdim ama zaten babam onu gördüğü gibi fenalaşırdı.
Ozan beni yavaşça bıraktı.
"Halini iyi görmüyorum 2 gündür. Ama sen söylemiyorsan ben çağlayla konuşucam."
"Ozan hayır! Çağlayla konuşmucaksın."
"Söyle o zaman."
"Ya söylencek birşey olsa söylerim demi niye herşeye karışıyorsun!"
Diye kızınca kaşlarını kaldırıp geri çekildi.
"Pardon pardon. "
Aptal Esra.
"Ozan lütfen. "
Ona doğru yaklaştım ama geri çekildi.
"Ben onca çektiğim acıya rağmen yıllar sonra seninle tekrardan aramızdaki buzları eritmeye çalışıyorum. Geldiğinden beri benden birşey sakladığın yetmiyormuş gibi birde üstüne bu 2 ye katlandı. Sana yardım etmeye çalışıyorum ama sen bana yardımcı olmuyorsun esra madem öyle sana bundan yardım etmicem ve eski ozan da olmıcam." Deyip arkasını döndü ve masasına oturdu. Postayı koymuştu bildiğin.
"Ozan bak ben simirliydim beni yan-."
"Esra tamam bundan sonra seninle alakalı hiçbişey sormıcam. İşine dön."
Kelimeleri yutup odasından çıktım. Musa da Ozana geliyordu ve mecbur karşılaştık.
"Yenge iyi misin?"
"Boşver Musa sen Ozanı bekletme." Deyip masama geçtim ve işimin başına koyuldum. Bir dakika o bana yenge mi dedi?
*****Ozan'dan*****
Kapı çaldı ve Musa geldi.
"Abi neler oluyor ya?"
"Gel Musa gel."
Sıkıntıyla koltuğa yaslandım.
"Esra kötüydü kavga mı ettiniz?"
"Musa ben ona yardım eli uzattıkça o reddediyor üstelik terk edilen benken ben ona yardım etmeye çalışıyorum."
"Abi bence bilmediğimiz şeyler var kadın hem terk edip hem bir daha neden gelsin?"
"Bilmiyorum Musa belki de para için geldi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mantık İntikam
RomantizmAşk , Mantık , İntikam. 3ü bir arada olduğu zaman çernobil faciasına sebebiyet verebilir. Önemli olan daima beraber ayakta durmak... Geç kalınmış aşkın hikayesi..