"Ozan!"
Yavaş yavaş ozana yaklaştım. Annemler de ayaklanmış bize bakıyolardı.
"Ozaan."
Ozan sadece bana bakıyordu. Yanına gidip dikildim. Eğilip bana bakan ozanın yüzüne dokundum. Dokunduğum gibi gözünden damla aktı.
"Hayatım ses ver."
Ellerimi salladım ama Ozan transa gçemiş gibi sadece gözlerinden damla düşüyordu.
Annemlere döndüm.
Fısıltı ile konuştum.
"Anne Baba."
Daha sonra yüzüm annemlere dönük iken Ozanın kafasını karnım ellerini ise bacaklarımda hissettim. Babam da annemi alıp salona geri götürdü. Ozanın saçına elini attım.
"Ozan korkutuyorsun beni lütfen birşey söyle."
"Ben seni hiç bırakmıcam. Eğer ucunda ölüm olsa bile senin için ne gerekirse yapicam."
Elini karnına koymuş bebeğimizle konuşuyordu.
"Ben belki baba sevgisi göremedim ama annem bana anne de baba da oldu. Gerçi oda gerçek annem çıkmadı ama olsun."
Ağlamamak için direniyordum ama elimi ağzıma koyup ağladığım belli olmasın diye uğraştım.
"Beni gerçek annem babam bile sevmemiş istememiş beni bırakmışlar. Ama annenle biz seni çok seviyoruz çok istiyoruz sen bizim canımızsın o yüzden bizi bırakma."
Ağlarken cümleleri net çıkmıyordu ama durdu ve ardından dediği kelime o kadar net çıktı ki ağzımdan hıçkırığım kaçıverdi.
"..babacım."
Ozan hızla başını kaldırıp bana baktı. Hemen beni yatağa oturttu ve elleriyle yüzümü avuçladı.
"Esra'm ağlama sen. Sen sakın ağlama ben seni bir damla göz yaşına kurban olurum. Ben ağlattım seni ne kadar eşşeğim esra-"
Ozanı susturdum.
"Sus ozan. Sen güçlü bir adamsın. Sen çok güzel baba olucaksın. Bak geçen zamanları yapılan hareketleri değiştiremezsin bunu böyle öğrenmeni istemezdim. Ama zümrüt annem seni baban sizi bırakmasına rağmen kolu kanadı altına alıp bir başına büyüttü sahip çıktı size ona düşman değilsin demi?"
"O nasıl söz esram tabiiki değilim bunun için korkma. Hakkını ödeyemem ben onun. Benim üzüldüğüm niye ben büyüyünce öğrenmedim niye benden sakladı ben allahım kafayı yicem."
Kafasını elleri arasına aldı. Omzundan ona sarıldım."Düşünme annenle konuşunca düzelicek ."
"Haklısın. Annemler içeride kaldı hadi yanlarına gidelim. "
Elini yüzünü yıkamak için lavaboya gitti bende içeri annemlerin yanına gittim.
"Sakinledi biraz."
"Of kuzum benim esra siz bunu nasıl öğrendiniz zümrüt bunun için canını verirdi. Yıllarını verdi öğrenmesin diye."
"Anne Ozan gelsin konuşuruz."
Arkadan ayak sesi duyunca ozana döndüm.
"Heh geldi."
Ozan gelip annemleri öptü ve yanıma oturdu.
"Hoşgeldiniz anne baba."
"Hoşbulduk oğlum."
"Pek hoşbulmadınız gerçi kusura bakmayın. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mantık İntikam
RomanceAşk , Mantık , İntikam. 3ü bir arada olduğu zaman çernobil faciasına sebebiyet verebilir. Önemli olan daima beraber ayakta durmak... Geç kalınmış aşkın hikayesi..