"Esram bak aniden kalkıyorsun kalkma öyle kaç kere dedim sana."
Ozan bir çocuğumuz olduğunu öğrendiğinden beri su bardağı bile kaldıttırmıyordu. Hoşuma gidiyordu evet ama bazen de bunalıyordum.
"Haklısın hayatım özür dilerim ama sadece peçete kopardım."
"Benden iste karıcım ben ne güne duruyorum?"
"Haklısın hayatım. Hadi çıkalım."
"Bak bugün son Esra tamam mı işe mişe gelmek yok."
"Ozan oturuyorum zaten yorulmuyorum ki niye işe gelmiyim lütfen gene başlamayalım."
Ozan gözlerini devirip çıktı. Bu konuda bir türlü anlaşamıyorduk.
Arabaya bindim. Ozan bu bebek haberinden beri çok gergindi. Kasislerden bile çok yavaş geçiyordu yavaş kullanıyordu. Bütn yol kafamı yaslayıp onu izledim.
"Güzelim."
"Hıımm?"
"Niye bana öyle güzel güzel bakıyotsun?"
"Hiiç bakılası adamsın da ondan."
"Güzel karım benim."
Elimi tutuo öptü.
Şirkete geldiğimizde el ele ozanın odasına çıktık.
"Esraa."
"Söyle birtanem."
"Ben diyorum ki bu duvarı yıktıralım. "
"Ne!?"
"Ne ne iştw yıktıralım."
"E ozan öyle şey-."
"Olur olur gözümün önünde olursun hem."
Ellerini beline koyup bakıyordu gidip beline sarıldım.
"Hayatımm konuşalımmı biraz?"
Ellerini belime sardı ve bana baktı.
"Bak dediklerimi yanlış anlama ama problem ne elinde olsa sadece dümdüz yatırıcaksın 9 ay beni. "
"Korkuyorum Esra'm senin saçının teline zarar gelicek diye ki hakkım bar size sahip çıkmak benim görevim."
"Biliyorum sevgilim ama böyle yaşayamayız herşeyden uzak ırak yapamayız. Kontrol etmeyi öğrenmeliyiz bence."
"Denicem."
"Heh."
Dudaklarına uzandım. Alt dudağını belli bir süre öptüm. Daha sonra nefes nefese ayrıldık.
"Ben odama geçeyim sonra şaaparız."
"Muhakkak muhakkak. "
Odadan çıktım. Kendi odama girdim. Ardından Musa geldi.
"Yenge şey dicem bu bir belge varmış aşağıda imzalaman lazımmış kargo belgesi mi ne sen olmadan vermicez diyolar."
"Taman musacım geliyorum "
Apar topar hızlı hızlı inerkrn bir anda ayağım kaydı ve merdivenden yuvarlandım. Sonrası karanlık...
Ozandan....
Musa bir anda içeri dalınca korktum.
"Abi koş esra merdivenden düştü. "
"Ne!"
Başımdan aşağı kaynar su dökülmğş gibi oldum. Hemen koşup Esranın yanına gittiğimde baygındı. Hemen kucağıma alıp arabaya bindirdim ve musa ile beraber hastaneye götürdğk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mantık İntikam
RomansAşk , Mantık , İntikam. 3ü bir arada olduğu zaman çernobil faciasına sebebiyet verebilir. Önemli olan daima beraber ayakta durmak... Geç kalınmış aşkın hikayesi..