"Ozan."
Esra halâ gözlerime inanmayarak bakıyordu.
"Esram benim sakin ol."
Kafasını sağa sola sallayarak arka arka yürüdü.
"Hayır hayır sen benim zihnimde oluşan oyunsun yok ben her gün görüyorum bunu hayır."
"Esram bana bak dokun benim gerçeğim."
Esranın üstüne yürümeye çalıştığımda vazoyu alıp yere vurdu ve duvara yaslandı. Gözleri kapalıydı.
"Hayır!"
İçeri musa girince elimle durdurdum.
"Musa çık."
Bir süre öylece dikilip sakinleşmesini bekledim. Bunları ona yaşattığım için ne yapsa hakkıydı. Yanına yavaşça yürüdüğünde yerde duvara yaslanıp ağlayan karıma baktım. Bende onun gibi çömeldim.
"Esra yapma böyle birtanem."
"Ben senin hep hayaline dokundum bir ay hep."
Yavaşça ona dokunup kendim çevirdim ve ayağa kaldırdım.
Titriyordu. Elimle gözyaşlarını silip sıkı sıkı sarıldım. Ben sarılır sarılmaz oda sıkı sıkı boynuma sarıldı.
"Esramm. Sakin ol ben burdayın artık hiç bir yere gitmicem."
5 10 dakika sonra Esrayı koltuğa oturttum.
"Neden ge-"
"Şş dur biraz yüzüne bakıcan sonra istediğin her şeyi yap bana. "
Sustu. Bana çok kızgındı. Haklıydı. Tamam kaçırılmak benim suçum değil ama kurtulduktan sonra karımın ve çocuğumun yanına gelmeliydim.
"Ozan."
"Esram bak önce beni dinle sonra sorucak sorun var ise sorarsın."
Kafasıyla tamam yaptı.
"Ben orda kurtulduktan sonra direk senin yanına gelmeliydim ama sana onca şeyi yaşatan o adamları yakalatmazsam eğer o kadar yaklaşmışken ben kendimi asla affetmezdim. "
"Ozan." Esra ayağa kalktı. Bende ayağa kalkıp elimle susturdum ve ellerimi belime koydum.
"Esra dur. Bak bana onlar orda saatlerce işkence ettiler. Sırf neden biliyormusun? Zamanında ortaklık yapmadığım için adam batmış sırf bu yüzden. Ben senin yanına gelebilmek için neler yaptım bir bilsen bana kızmassın. Ama kızarsan da buna boyun eğerim hakkın sonuçta. "
Esra kaşlarını çattı. Ve bana yaklaştı.
"Off ozan bir sus ya!"
Tam tepki vericekken esra yüzümü tutup kendine çekti ve dudaklarıma yapıştı.
Böyle bir tepki vericeğini bilmiyordum o yüzden şaşkınlıkla bir süre karşılık vermedim. Tam karşılık verip ellerimi beline koyucakken esra ayrıldı ve yanağıma tokat attı.
Yüzümü kaldırıp esraya baktığımda gözünden damla aktı.
"Bunu hakettin."
Güldüm ve belinden tutup kendime çektim. Dudağına bir öpücük koydum.
"Çok acıttımmı?"
"Senin vurduğun yerde gül biterr."
Biraz toplamıştı kendini.
"Ee oğlum nerde?"
"Yukarıda evde annemle beraber."
"Had gidelim bittimi işin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mantık İntikam
Любовные романыAşk , Mantık , İntikam. 3ü bir arada olduğu zaman çernobil faciasına sebebiyet verebilir. Önemli olan daima beraber ayakta durmak... Geç kalınmış aşkın hikayesi..