Bölüm 21

701 26 4
                                    

"Ya musa Esra gitti gelmedi gördün mü?"

Herkes ortada oynuyordu.

"He yok abi ya gelir birazdan dert etme."

Yok içim hiç rahat değil. Bir anda nereye kayboldu bu. En iyisi lavaboya gidiyim.

Koridordan geçip  lavaboya doğru giderken yerde yatan karımı gördüğümde elim ayağım buz kesmişti.

"ESRAAAAA!!"

Koşup yanına gidip düz çöktüm. Kollarıma aldım. Gelinliği kan içindeydi.

"Allahım sen yardım et bana yarabbim esram esra bana baaak!!"

Gözleri kapanmıştı. Etrafıma bakındım müzik sesi kesilmişti musa ve zeyno hemen ambulansı aramıştı.

"Esram karıcım aç gözünü bana bak esraaa!!"

Parmağımı burnuna tuttum hala nefes alıyordu. Bir an gözünü açtı.

"O-za-ozan."

"Meleğim meleğim yorma kendini bana bak."

Elimi yarasına bastırmıştım. Daha sonra annemler buraya doğru geldiğinde eko onları uzaklaştırmıştı. Zeyno elime bir havlu verince yarasına onu bastırdım.

"Nerde bu ambulans nerdee!??"

"Heh geldi abi açılın açın ortayı."

Allahım sem yardım et nolur benden al esraya ver. Hemşireler esrayı aldı ve ambulansa götürdü bende yanıdna giridm.

"Kan grubu ne ?"

"Ab rh+"

"Siz nesi oluyorsunuz?"

"Eşiyim hanımefendi önemli olan bumu şuan ya ölüypr karım burfa."

"Sakin olun beyefendi biz elimizfen geleni yapıyoruz. "

Ambulans durdu ve sedyeyi indirdiler. Hızlıca acile gittik. Doktor hemen girdi.

"Nasıl oldu bu olay?"

"Biz biz düğünümüz vardı sonra bir anlığına tuvalrte gitti gelmedi gittipimde yerde kanlar içindeydi."

"Tamam beyefendi siz dışarıda durun."

"Doktoe bey lütfen kurtarın karımı lütfen."

Eko gelip beni odadan çıkardı. Kapı kapandığında öylece bakakaldım içeride.

Bebekliğim, çocukluğum ,gençliğim, hayatım içeride kanlar içerisindeydi. Onu kaybedemezdim ona daha yeni kavuşmuşken tekrardan kaybedemezdim. Bunu kim yaptıysa fitil fitil burnundan getiricektim.

Elimi yumruk yapıp duvara vurdum. Ekrem gelip beni tuttu.

"Abi sakin ol napıyorsun?"

Arkamı döndüğümde zeyno, musa , annem , elif , menekşe teyze , yalçın amca hepsi ağlayarak  bana bakıyordu.

"Ya nasıl sakin olayım ekrem nasıl olıyım karım içeride kanlar içerisinde ya ! Ellerimde karımın kanı var benim bak bak."

Ekrem kulağıma doğru geldi.

"Bak abim senin güçlü durman lazım. Esra seni böyle görse çok kızardı annemlerin de sakinleşmesi lazım. Bak esram çıksın onu bulucaz sakinleşiceksin ama lütfen esra için sakin olmaya çalış."

"Ben şu ellerimi yıkayıp gelşyorum."

Hızlı bir şekilde lavaboya gittim ve ellerimi yıkadım. İçim soğumuyordu asla da soğumucak o orospu çocuğu kimse bulucam onu.

Aşk Mantık İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin