"Esra bak güzel ye bak şu yoğurttan ye bakayım bol bol ye ye."
Annem esranın ağzına habire bişeyler tıkıyordu. En sonunda esra öksürmeye başlayınca aralarına girdim. Hemen suyundan bir yudum içti ve bana baktı.
"Iyi misin Hayatım?"
Kafasını salladı.
"Annecim bende endişeleniyorum esram için ama yavaş bak kızı boğucaktın."
"Ama oğluşum zeusum ben torunum iyi beslensin esranın da sütü iyi gelsin diye yapıyorum."
Annem esranın hafif çıkmış karnını sevince esra ayağa kalkıp odaya gitti gene ağlamaya başladı.
"Hayddaa gene ne dedim ben ya?"
"Tamam annecim ben bakarım."
Esranın peşinden odaya gittiğimde çocul gibi ağlıyordu. Esranın ellerini tutup kendime çevirdim.
"Noldu hayatım ağlama."
"Annem sadece torununu düşünüyor beni düşünmüyor ozan baksana heo torunum diyo beni hiç sevmedi hiç sevmicek."
"Ah esram hayır "
Dizlerimin üzerinden kalktım ve yanına oturup sarıldım. Saçlarını okşadım bir süre sonra ağlaması dindi.
"Esra bak bakayım bana."
Kafasını kaldırıp bana baktı. Gözyaşlarını sildim.
"Bak annem biraz garip bir kadın oldu biliyorsun. Ama annem aslında seni çok seviyor. "
"Öyle mi diyorsun?"
"Evett hani senin sancın tutmuş biraz da yatmışsın ya ben eve geldiğimde annem stresliydi sen öyle kötü olunca."
"Gerçekten miii?'
"Esram benim deme öyle şeyler vir daha tamam mı ikimizde üzülüyoruz."
"Tamam ama bunu annemlere söyleme duygulandı falan de."
"Yoo söylicem."
"Ya ozaaan bak ağlarım."
"Tamam tamam sen ağlama kıyamam."
Elinden tutup salona götürdüm. Annemler masayı toplamış çay içiyolardı.
"Heh kız gelin gel bak ben sana kötü bişi demedim niye ağladın ya?"
Esra utanarak baktı.
"Duygulanmış anne ondan önemki bişey yok."
"Ay anne ya hamilelik işte olur böyle duygusallık."
Esrayla oturduk.
"Ozan sen esranın arkasına geç de esra yaslansın bacaklarını uzatsın."
Esraya bak seni düşünüyor işte der givi baktım. Esra da kolumun altına girdi bana yaslandı ve bacaklarını uzattı.
"Yalnız bence erkek olucak."
Annemin lafı üzerine şaşırırak baktık.
"Nasıl yani o nerden çıktı anne?"
"Ben hissederim. Sence esra ?"
Elifle bana bakıp karnını okşadı.
"Yani aslında bana da erkek gibi geliyor ama Ozan son zamanlarda o kadar kız istedi ki."
"Ayy kız olsun hem kız halaya çekermiş bak benim gibi güzel olur."
Biz gülüştük annemde hemen laf söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mantık İntikam
RomanceAşk , Mantık , İntikam. 3ü bir arada olduğu zaman çernobil faciasına sebebiyet verebilir. Önemli olan daima beraber ayakta durmak... Geç kalınmış aşkın hikayesi..