"Ya Esra kızım kalk bak şu telefonuna lütfen yarım saattir zırr zırr çalıyor."
Uykulu uykulu kalkıp telefonuma baktım kayıtlı bir telefon değildi.
"Alo."
"Esra Ertenle mi görüşüyorum?"
"Iı evet buyrun."
"Milenyum soft şirketinden arıyorum. Başvurunuz kabul edilmiştir. Gün içinde şirkete uğramanız rica olunur."
Şaşkınlıktan bir anda yataktan fırladım.
"Nee gerçektenmi a-a ben teşekkür ederim uğrarım tabiki iyi günler. "
Telefonu kapatıp anneme sarıldım.
"Kız noluyor tövbe tövbe evde ki herkes bir değişik yav."
"Anne milenyum soft başvurum kabul olmuş."
"Esram bu şirket O-."
"Anne evet onun ama lütfen ben oraya onun için girmiyorum. Yani aslında azcık onun için ama yaşadıklarım yanına kâr kalıcak değildi herhalde."
Annem gülümseyerek elimdem tuttu ve beni oturttu.
"Bak güzel kızım. Ben sana zamanında dedim git konuş diye böyle şeyler yapmana gerek yokki git al karşına anlat herşeyi tek tek."
Kafamı olumsuz anlamda salladım.
"Hayır anne o bunu haketmiyor. O o kötüsünü hakediyor anne."
Annem elleriyle yüzümü sevdi.
"Esra'm yolundan şaşma benim kızım kal tamam mı?"
Kafamı salladım ve anneme sarıldım.
Eee Esra hanım şimdi bir şirkette çalışıcaksın neler giyiceksin bakalım.
Taksiden inip şirketin önünde dikilmeye başladım. Beni korkutan iş değildi. Beni korkutan Ozan da değildi. Beni korkutan şey Ozana kapılmaktı tekrardan ve tekrardan aynı şeyleri yaşama korkusuydu.
Duruşumu düzeltip emin adımlarka şirkete girdim.
"Merhaba ben stajyerlik için gelmiştim."
Güvenlik beni toplantı odasına götürdü. Başıma teşekkür edip kapıyı çaldım ve içeri geldim.
Ozan daha gelmemişti ama bir sürü insan vardı. Sonra içeri bir kadın girdi. Sarı saçlı ince zayıf bir kadın işte ne anlatayım size.
"Arkadaşlar Ozan bey birazdan gelicek bir eksik yok değilmi?" Diyip yerine oturdu.
"Yok Çağla hanım herkes geldi."
Artık stresten tırnaklarımı yemeye başlıcaktım. Pislik yapma esra lütfen ya hem para bayıldın o tırnaklara lütfen güzel davran.
"A sen Esra olmalısın."
Çağla Hanım bana seslendi.
"Evet benim Çağla hanım buyurun."
"Cv'ni okudum hayatın boyunca çok çalışmışsın nerdeyse her işten yapmışsın tebrik etmek istedim sen aradığımız elemandın gerçekten."
Biraz utanmıştım. Ama övüldüğüm için değil birazcık yalan cv yapmış olduğum için. Lütfen şimdi sormayın zaten yüreğim ağzımda.
"Ben teşşşş-."
Kapı açıldığında kelimemi bitiremedim bile zaten kadında beni dinleme zahmetinde bulunmadı. Herkes Ozana döndü ve ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mantık İntikam
RomanceAşk , Mantık , İntikam. 3ü bir arada olduğu zaman çernobil faciasına sebebiyet verebilir. Önemli olan daima beraber ayakta durmak... Geç kalınmış aşkın hikayesi..