~25~

1.3K 161 36
                                    

Ada ve Semiha hanım Çiftlik evinden ayrılarak iki gün daha geçirecekleri şehir merkezindeki daireye geçtiler. Helin yolda uykuya dalmıştı muhtemelen ertesi gün sabaha kadar uyanmayacaktı. Ada onu usulca beşiğine bıraktıktan sonra meleğinin şakağına minik bir öpücük kondurdu. Karşı daireye geçerken kapıyı açacak kişinin müstakbel kocası olacağının bilincindeydi. Seyhan ile telefonda konuştuklarında adamın şirketten çıkıp eve geçeceğini öğrenmişti. Seyhan kapıyı açınca kollarının arasına koştu Ada. Özlüyordu sevdiğini elinde değildi, kendisi evle ilgilenirken Seyhan şirkette önemli değişikliklere imza atıyordu.

"Seni çok özledim." diye fısıldarken sesi titredi Ada'nın.

Saçlarını öperek kokusunu içine çeken Seyhan bir an duraksadı. O da özlüyordu biricik aşkını ama uzak kalmaları, evlendikten sonra ailesine daha fazla zaman ayırmak istemesindendi. Kollarında Ada ile içeri geçtikten sonra dairenin kapısını örttü. Daha fazla beklemek istemediği için kapıya dayadığı kadınla dudaklarını birleştirdi. Hâlâ Ada'yı sanki ilk kez öpüyormuş gibi kalbinin heyecanla bir kuş gibi çırpınmasına hayret ediyordu. Koklayarak öptü tadına doyamadığı kadını, içindeki tüm aşkı, özlemi incitmekten korkar gibi usulca akıttı baldan tatlı dudaklara. Öpüşmelerini kesti ve Ada'nın yüzünü kavrayıp hafifçe kaldırarak her bir santimini iyice aklına kazımak ister gibi inceledi. Gözlerinde duraksayıp yaşla parlayan buğulu bakışlarla dudaklarını buluşturdu. Bir kadının gözyaşlarını hiç öpmemişti Ada ile tanışana kadar. Öyle çok seviyordu ki onu, sevdiği ve hayranı olduğu kadının bastığı yollarına bile kurban olurdu.

"Biliyorum sevgilim, inan ki benim de senden bir farkım yok." dedikten sonra sanki içine almak ister gibi göğsüne bastırdı avuçlarının içindeki güzel yüzü. Kollarını beline sardı ve çenesini omzuna yasladı Ada'nın.

"Bugünlerde yoğunum ama hepsi ileride aileme daha çok vakit ayırabilmek için. Bu şirketin başına geçtiğimde bir enkaz devraldım. Gece gündüz, hafta sonu, bayram demeden çalıştım. Seninle tanışana kadar da böyle devam ettim. İki gün sonra evli bir adam olacağım ve hayatımı bu şekilde geçirmek istemiyorum. Ailemle hayatımı dolu dolu yaşamak istiyorum. Şirkette yeni düzenlemeye giderek yükümü hafifletmeye karar verdim. Evlendikten sonra sana ve kızıma daha fazla vakit ayırmak için bu ayrı kalmalarımız." diyerek soluklandı.

Ada duyduklarıyla bir kez daha emin oldu verdiği kararın doğruluğuna. İyi ki Seyhan ile tanışmıştı, iyi ki ona aşık olmuştu. Hayatındaki tüm iyilik ve güzelliklerin sebebiydi kollarında olduğu adam. Bu sefer ince narin kollar Seyhan'ın boynuna dolanıp dudaklarının birleşmesine sebep oldu. Soluksuz kalana kadar ayrılmadılar. Soludukları havadan daha çok dudaklarına ihtiyaçları varmış gibi uzun sürdü öpüşmeleri. İkisi de birbirine dokunma ihtiyacında oldukları için Seyhan'ın yönlendirmesiyle el ele salona geçtiler. İşte o zaman gördü Ada yerdeki etrafa saçılmış eski fotoğraf albümlerini.

Seyhan mahcup bir ses tonuyla "Ben de evimize götüreceğim fotoğraf albümlerini seçiyordum." dese de Ada'nın onu duyduğundan emin değildi.

Ada sanki gördükleriyle hazine bulmuş gibi ilgiliydi. Hemen yere çöküp bir tanesini eline aldı ve kapağını kaldırdı eski albümün. Seyhan arkasına geçerek Ada'nın sırtını göğsüne yasladı. Beline kollarını sarıp çenesi kadının omzunda onunla birlikte fotoğraflara bakmaya başladı. Ada ise adamın üzerinde lise formasıyla arkadaşına sarılarak gülerken çekilmiş fotoğrafına bakıyordu. Sonra başka bir fotoğrafa geçti. Oldukça kalabalık bir grup fotoğrafını incelerken hemen buldu adamı. Ergenlik yıllarında olsa da hemen tanımıştı aklına kazıdığı yüzü. Diğer sayfayı çevirdiğinde lise formalı kızların ablukaya aldığı ergen çocuğun fotoğrafını görünce arkasında oturan adama yan bir bakış attı. Seyhan ise yüzünde masum bir ifadeyle belinde duran ellerini hızla teslim olmuş gibi yukarı kaldırarak sevdiği kadına baktı. Herhangi bir şey söylemedi ama kıskanmıştı Ada. Diğer sayfalardaki fotoğraflar da buna benzerdi Seyhan bazen tek bir kızla veya kızların arasındaydı. Daha fazla bakmak istemediğine karar verip gürültüyle kapattı fotoğraf albümünü kadın. Ciddi anlamda öfkelenmişti, sinirle solurken arkasındaki adamın boynuna vuran nefesini hissetti önce. Nefesinin vurduğu yere dudağını bastırınca gözlerini kapatıp hazla titredi Ada. Boynuna yeniden vurmaya başlayan sıcak nefesler eşliğinde Seyhan'ın kısık sesini duydu.

KELEBEK ÖMRÜ MUTLULUK 🦋(TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin