3. FEJEZET

1.6K 69 1
                                    

Ott álltunk a fürdőben, és egymás félmeztelen testét bámultuk. Milesen már csak alsó volt, én pedig egy fehérneműben díszelegtem. Lassan a melltartóm pántjához nyúlt, és kikapcsolta, mire az anyag halt koppanással ért földet. Leguggoltam elé, és konkrétan lerántottam az alsóját. Kemény mérete erősen csapódott az alhasához, mire beharaptam az ajkaimat, és felálltam.

-- Vedd le! – húzta meg a bugyimat.

Eleget tettem a kérésének, mire megszorította a nyakamat, és betolt a tusolóba. Kezeim izmos mellkasán voltak, ajkaink pedig egybe olvadtak.

-- Isabella, akarlak! – nyögte rekedtes hangon, mire elöntött a forróság.

-- Én is téged. – válaszoltam, és egy újabb csókot kezdeményeztem.

Kezeim ágaskodó tagjára csúsztak, mire elnyíltak az ajkai.

-- Túl jó vagy Bella... – nyöszörgött a szorításom alatt.

Elmosolyodtam, majd leguggoltam elé, de még mielőtt bármi is történt volna, konkrétan felriadtam. Nem történt semmi az este tusolás közben, csak egy álom volt.

Erősen megdörzsöltem a szemeimet, majd az órára néztem. Hajnali kettő volt, de nem éreztem magamat fáradtnak. Egy hatalmasat sóhajtottam, majd felkapcsoltam a lámpát, és végig mértem az izzadságomtól átázott pólómat. Lehámoztam magamról, majd bementem a fürdőbe, levetkőztem és beálltam a tus alá.

Ahogy végig folytak a vízcseppek a testemen végig gondoltam ezt az egész évkezdést. Hat évig volt ugyan ez, csak akkor még voltak szüleim... Ha levizsgáztam, kimegyek Párizsba tanulni. Van ott egy nagyon jó auror képző, és nekem ez az álmom. Talán egyszer sikerül kamatostul visszafizetnem azt, amit kaptam az élettől, vagy leginkább egy bizonyos halálfalótól.

Ezek voltak a fejembe: Tanulás, bosszú, Párizs, a szüleim és a testvéreim, Draco és az, hogy hamarosan hivatalosan is felnőtt leszek.

Ahogy visszavánszorogtam az ágyhoz, észrevettem, hogy már hajnali négy van. Jól elszaladt az idő. Mivel nem nagyon tudtam mit kezdeni magammal két órát szenvedtem, majd hatkor felkaptam az edzős ruhámat, és elindultam futni.

Mikor kiértem a kis rétnek nevezhető területre, kifújtam a levegőt, majd neki indultam. Már szinte a napirendembe ékelődött ez a kis reggeli edzés, így szinte meg se kottyant laza két órát futkározni.

Ahogy megálltam a tüdőm kétségbe esetten kérlelte az éltető oxigént, mire igen gyorsan kezdtem szedni a levegőt. Miközben a légzésemet próbáltam normalizálni valaki megállt mellettem.

-- Nincs korán még a sportoláshoz? – hallottam meg egy ismerős hangot, mire felnéztem.

-- Mit akarsz Malfoy? – egyenesedtem fel.

-- Ugyan semmit, csak láttam, hogy éppenséggel te se alszol és unatkoztam, így lejöttem megnézni mi fán terem Isabella Auclair. – vonta meg a vállait.

-- Aha. – válaszoltam szűkszavúan.

-- Meg fogsz fázni! – mutatott rám.

Egy trikóban és egy rövidnadrágban ácsorogtam szeptemberben, méghozzá Angliában.

-- Nem fogok, úgyis most akartam bemenni. – vontam meg a vállaimat, majd elindultam be.

Mikor hátra néztem Malfoy már nem állt ott, így csak egy szemforgatással nyugtáztam az eseményeket.

Je suis tombé amoureux de toi [Draco Malfoy f.f. 18+]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora