34. FEJEZET

1.2K 65 2
                                    

Este, miközben a szőke fürdött, én már pizsamában mostam a fogaimat, és a tükörben a meztelen fiút néztem. Éppen a poharamat emeltem a számhoz, de teljesen elvétettem a célt, így magamra borítottam a pohár tartalmát.

-- Faszom! – kiáltottam, mire a fiú felnézett.

-- Ott van az én pólóm, vedd át. – mutatott a polcra, mire így tettem, a fiú kiszállt a tusolóból, megtörülközött, fogat mosott, majd elindultunk a szobába.

Ahogy kiléptünk a fürdőből, azonnal szembe jöttek velünk Harryék. Ginny kedvesen rám mosolygott, a másik meg végig nézett rajtunk, majd megforgatta a szemeit. Összekulcsoltam Dracoval az ujjainkat, majd betértünk a szobánkba. Mielőtt becsuktam volna az ajtót hátra néztem.

-- Aztán csak ügyesen. – vigyorgott George, mire bemutattam neki.

-- Neked is jó éjszakát...

Ezzel rávágtam az ajtót, majd befeküdtem Draco mellé. A fiú átkarolt, majd magához húzott.

-- Azt láttad, hogy Potter, hogy nézett rám? – szólalt meg egyszer, mire bólintottam.

-- Ha az érdekel, hogy mi baja veled most, akkor nem tudom.

-- Pedig ez nagyon érdekelne.

Végig simítottam enyhén borostás arcát, mire elmosolyodott. Felém fordította a fejét, majd megcsókolt. Egyszer csak elővette a pálcáját, majd egy ajtózáró bűbájt tett az ajtóra.

-- Senki nem láthat rajtam kívül ruha nélkül. – suttogta, majd fölém kerekedett, és a kezeimet lefogta a fejem felett.

-- Némító bűbáj nem kéne?

-- Majd halkan sikonyálsz. – vigyorgott, mire megforgattam a szemeimet. – Vagy ha nem, betömöm a szádat.

Megcsókolt, majd egy kézzel összeszorította a két csuklómat, a másikkal pedig elindult felfedező túrára a testemen. Még mindig a pólójában voltam, ami leért a combom közepéig, így nem is látszódott, hogy van rajtam nadrág.

Egyszer csak elengedett, majd felhúzott ülő pozícióba, és konkrétan letépte rólam a pólóját. Ismét eldöntött az ágyon, majd ismét elővette a pálcáját, és a következő pillanatban a kezeim meg voltak kötözve.

-- Mi a... Engedj el! – rántottam egyet, mire vigyorogva megrázta a fejét.

-- Most bizony így maradsz!

Kezei végig simogatták az egész testemet, végül a combjaimnál megálltak. Nagy ívben elkerülte forró nőiességemet, mire elégedetlenül horkantottam egyet.

-- Mi szeretnél hercegnő? – vigyorgott, majd tenyerét finoman hozzám érintette. – Könyörögj érte.

-- Kérlek Draco, légy szíves...

Nehezen facsartam magamból ki a szavakat, de hatásosak voltak. A fiú simított rajtam párat, majd belém dugta egyik úját, mire felnyögtem.

-- Halkan kis lány! Emlékezz mit mondtam! – nem nézett rám, csak bámulta legféltettebb pontomat.

Érdekes módon nagyon kiszolgáltatottnak éreztem magam, de nem féltem. Tudtam, hogy Draco sose csinálna olyat, amivel fájdalmat okozna nekem, legalábbis reméltem. A nyögéseimet vissza fogtam, de a sóhajaimat nem tudtam. Valószínűleg ezért kaptam azt, hogy mikor összegyűlt bennem a gyönyör, Draco fogta, és abba hagyta, amit csinált.

-- Kérlek...

-- Shh... Megkapod, amit akarsz, majd.

-- Néha nagyon utállak Draco Malfoy!

-- Hidd el, tudom. – nyomott egy puszit a számra, mire megforgattam a szemeimet. – Forgasd csak nyugodtan, mert istenemre mondom, úgy megbaszlak, hogy azt se tudod, merre van az előre.

Összehúztam a lábaimat, mire megnyalta a száját.

-- Élvezni fogod, de előtte...

Nem fejezte be a mondatot, csak letolta az alsóját, majd a térdeire állt, és számhoz illesztette hatalmas péniszét.

-- Nyisd ki. – utasított, mire engedelmeskedtem, így mérete a számban végezte.

Összeszorította a szemeit, majd egyre gyorsuló mozdulatokkal tolta le merevedését a torkomba. Nem kaptam normálisan levegőt, és a könnyem is kicsordult, de nem érdekelte. Egy hirtelen ötlettől vezérelve megszívtam péniszét, mire beharapta alsó ajkát, és erősebben szorította az ágykeretet.

-- Bassza meg. – morogta, majd megéreztem számban egy bizonyos sós ízt.

Kihózódott belőlem, majd rám nézett szürke, elködösült szemeivel.

-- Ne félj, nem vagyok hálátlan. – mosolygott óvatosan, majd hátrébb csúszott, és nyelvével felfedező útra indult a testemen.

Nyakamat és a melleimet erősen megszívta, így mindenhol rajtam hagyta a jeleit. Ahogy elért nőiességemig, nyelvét kinyújtotta, és finoman hozzá érintette. Egész testben megremegtem, miközben a fiú serényen játszott nyelvével. Felnéztem, mire találkozott a tekintetünk. Tartotta a szemkontaktust, és hihetetlen lassúsággal mozgatta a boldogságom okozóját.

Egyszer csak gyorsulni kezdett a mozgása, mire beharaptam a számat, hogy visszatartsak minden féle hangot. Egyre csak fokozódott bennem a gyönyör, ezt Draco is észrevette, így teljes szájjal rám tapadt, majd erősen megszívta lüktető nemi szervemet. Nem bírtam tovább, felsikoltottam, a hátam ívbe feszült, és egy erőset rántottam a kötélen.

-- Na, ezt most mindenki hallotta. – röhögött Draco, mire zihálva felnéztem rá.

-- Ha George elkezd dörömbölni az ajtón, hogy mi történt te fogod elküldeni! – fújtam ki egy kósza tincset.

Elmosolyodott, majd rám mászott, és egy csókot kezdeményezett. Ahogy elváltunk egymástól, belenéztem a vágytól csillogó szemeibe. Mellkasa eszeveszett tempóban mozgott, felsőtestén izzadtságcseppek gyöngyöztek, férfiassága pedig lassan bejutást kért, és elkezdett belém hatolni.

-- Draco...

-- Mondd. – nézett fel.

-- Hozzád akarok érni. Kérlek...

-- Nem, most nem. – rázta meg a fejét, majd elkezdte mozgatni a csípőjét.

Ajkaink minden alkalommal csattantak egymáson, mikor nem bírtuk visszafogni a nyögéseinket. Eres kezei a fejem mellett voltak, és egyre serényebben mozgott. Egymás szájába nyögve élveztünk el, majd mikor összeszedte magát, rám mutatott pálcájával, és eloldozott.

Kezei felmondták a szolgálatot, és fáradtan nehezedett rám.

-- Fájdalmat okoztam? – nézett a szemeimbe.

-- Nem. – nyomtam egy puszit a fejére.

Rámutatott az ajtóra, és feloldotta a bűbájt. Magunkra húztam a takarót, majd összebújtunk.

-- Szeretlek, csodálatos voltál...

-- Én is szeretlek. – válaszoltam fáradtan, majd két perccel később már aludtunk.

Je suis tombé amoureux de toi [Draco Malfoy f.f. 18+]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant