Draco nagymamájával hamar jóba lettem, és rengeteget beszélgettem vele. A beszélgetéseink fő témája az unokája volt, és azt mondta, úgy véli, hogy Draco nagyon oda van értem.
Este a szőke mellkasán köröztem az ujjammal, miközben hallgattam a szuszogását. Mikor azt hittem elaludt lecsúsztam róla, majd elfordultam. Hirtelen egy kezet éreztem meg a hasamon, majd Draco nekem lökte a csípőjét, majd az egész felsőtestét.
-- Azt hittem alszol. – motyogtam, mire felnevetett.
-- Nem alszom.
-- Rájöttem.
-- Azon gondolkozom, hogy mennyire jóba lettél a nagyanyámmal.
-- Druella kedves nő. – vontam meg a vállaimat.
-- Csak néha idegesítő.
Elmosolyodtam, majd szembe fordultam vele.
-- Azt mondta, hogy oda meg vissza vagy értem.
-- És mennyire igaza van. – magához szorított, így élvezhettem a testéből áradó illatot.
-- Kérem az egyik pólódat. – morogtam a mellkasába.
-- Minek?
-- Abba szeretnék aludni.
-- Most?
-- Most.
A fiú azonnal kikelt az ágyból, majd a szekrényéhez sietett. Kikapott egy pólót, majd a kezembe nyomta.
Felálltam, majd teljesen megfeledkezve magamról, lekaptam a pólót, és felvettem a tőle kapott pólót. Ahogy visszanéztem az ágyra, rájöttem, hogy mit tettem.
-- Ó baszki... – dörzsöltem meg a homlokomat.
A fiú szemei majd kiestek a helyükről, miközben egy elég szembetűnő dudor volt a nadrágján.
-- Isabella... Ez...
-- Tudom, és bocsánat, nem tudom mi ütött belém...
-- Bassza meg, fasza... – nézett le a nadrágjára, mire elpirultam.
-- Kimenjek, kivered?
-- Nem kell, nincs baj. – vonta meg a vállait.
Visszadobtam magamat az ágyba, mire a fiú picit elhúzódott.
-- Álmos vagyok. – rántottam magamra a takarót.
-- Akkor aludjunk. – mosolygott. – Na, gyere! – széttárta a karjait, mire azonnal ráfeküdtem a mellkasára.
Még magyarázott valamit, de nem értettem, ugyanis konkrétan beájultam.
Reggel előbb keltem, mint Draco, így lementem a konyhába, és töltöttem magamnak kávét, majd felültem a bárszékre. Magányosan kortyolgattam a kávét, mikor Druella megjelent.
-- Na, mi van az unokámmal? – rám kacsintott, mire elmosolyodtam.
-- Nem sok minden. – vontam meg a vállaimat.
-- Nem baj, intézkedtem! – tapsikolt, mire felnéztem. – Karácsonyi parti!
-- Tessék?
-- Meghívtam pár ismerőst. Olyan régen láttam már a Weasley családot!
Majdnem kiköptem a kávét, majd köhögve néztem a nőre.
-- Jaj, hát te nem is tudtad? A Weasley családdal rokonságban állunk. A drága nővérkém egy Weasleyhez ment feleségül. – forgatta a szemeit.
-- Ezt nem gondoltam volna. És Draco miért utálja a saját unokatestvéreit?
-- Azért, mert mocskos árulók. – dobta le magát mellém az említett szőke. – Még az első varázslóháború idején úgy volt, hogy segítenek nekünk, de végül át álltak a télapó oldalára. – ő is töltött magának egy bögre kávét. – A nagypapa abban a háborúban halt meg, miattuk.
Nem nézett rám, csak maga elé bámult, és a bögrét szorongatta.
-- Sajnálom, nem tudtam. – megfogtam a szabad kezét, mire rám pillantott és elmosolyodott.
-- Ennyi a történet. Ezért nem csipázom annyira a vörös népet, de nyilván nem fogom meggyilkolni őket, ha belépnek ide. – vonta meg a vállait.
Druella csak bólogatott, majd a nyikorgó lépcső felé néztünk, ahonnan Narcissa lépkedett le.
-- Szervusz, anyám. – erőltetett mosolyt az arcára, majd meglepődve ölelte vissza a nőt, ai a nyakába borult.
-- Ne próbáld titkolni, hogy kerültél eddig! – mutogatott rá, mikor elengedte.
-- Bocsáss meg anyám, csak tudod kellett kis idő, mire feldolgoztam azt, hogy a házamban vagy.
Dracoval elfojtott röhögésbe kezdtünk, mire a két nő szúrósan nézett ránk.
-- Na, szerelmesek, ti csak ne kacarásszatok! Mi is tudnánk kacarászni rajtatok! – mutogatott ránk Narcissa.
-- Kikérem magamnak, mi csak barátok vagyunk! – szólalt meg mellettem a szőke, mire rámosolyogtam.
A két nő csak bólogatott,majd beszélgetve indultak meg a kertbe.
ESTÁS LEYENDO
Je suis tombé amoureux de toi [Draco Malfoy f.f. 18+]
FanficNagyon valószínű, hogy utolsó könyvemnek kezdek neki, de nem baj. Az utolsó nagy lesz. Leírás: Nehéz megbízni valakiben, de még nehezebb bele szeretni, főleg abba, aki konkrétan megölte a szüleidet. Mivel elárvultam nem igazán tudtam mit kezdeni ma...