70. FEJEZET

856 78 22
                                    

-- Jó reggelt kedvesem. – suttogta a fülembe Draco, mire elmosolyodtam.

Végigsimítottam izmos karját, amivel a derekamat ölelte.

-- De még milyen jó. Hetek óta vártam erre a pillanatra. – szembe fordultam a fiúval és közelebb húzódtam hozzá.

-- Milyen pillanatra?

-- Erre. – válaszoltam, majd megcsókoltam.

-- Most mit csinálsz? – kérdezte, mikor a kezem elindult a mellkasától lefelé.

-- Letesztelem a tűréshatárodat. – vigyorogtam, majd ujjaim utat törtek az alsójába.

Ajkait összeszorította, hogy ne adjon ki magából hangot.

-- Isabella, mondd el mit szeretnél kérlek...

-- Szeretném élvezni a csodálatos pasim, csodálatos testét.

-- Akkor gyere ide! – az ölébe rántott és nekiesett ajkaimnak.

Olyan erővel rángatta le rólam a pólót, hogy félő volt, hogy elszakad. A mozdulataink olyan hevesek voltak, mintha állatok lettünk volna.

Hirtelen megtoltam magam lefelé, így ajkaink elszakadtak egymástól. Végigcsókoltam a hasát, amit igencsak jól tűrt. Ahogy elértem a nadrágja széléig hirtelen kapkodni kezdte a levegőt.

Lassan lehúztam róla a vékony alsót, mire előbukkant már fájdalmasan kemény pénisze.

Körbecsókoltam az egészet, de merevedéséhez egy ujjal se nyúltam.

-- Kérlek, Isabella.... – nyöszörögte.

Elmosolyodtam, majd finoman megmarkoltam merevedését és ütemes mozdulatokkal kezdtem húzogatni rajta a bőrt. Izmai megfeszültek, ahogy számba vettem a tetejét.

Hirtelen megmarkolta a pálcáját, majd az ajtóra mutatott és tett rá egy némító illetve egy záró bűbájt.

Váratlanul felnyögött, majd meglökte felfelé a csípőjét, amitől konkrétan lemélytorkoztam.

-- Isa, Isa, Isa! – szorította meg a hajamat, majd hangosan felnyögve élvezett el.

Az összes cseppjét lenyeltem, majd lefeküdtem mellé.

-- Bocsánat, ha kellemetlen volt az.

-- Ne, semmi baj. – simogattam az arcát. – Tökéletes volt. Örülök, ha örömöt tudtam szerezni neked.

-- Ó, ne hidd azt, hogy ezzel vége. Egy perc és összeszedem magam. – sóhajtott párat.

Elmosolyodtam, majd ismét megcsókoltam. A csókunk most kicsit fáradt volt, de nem változott sokat.

A fiúba új erő költözött és lassan elhelyezkedett fölöttem. Letolta a pizsamanadrágomat, majd méretével kezdte simogatni bejáratomat. Finoman kezdett belém hatolni, majd mikor tövig elmerült bennem mindketten óvatosan felnyögtük.

Lassan mozgott, nem az számított neki, hogy ő élvezze, hanem én.

Az orgazmus pillanatában belemélyesztettem körmeimet a hátába, majd egymás nevét hajtogatva élveztünk el.

***

-- Menjünk le reggelizni. – köröztem a mellkasán ujjammal, mire kinyitotta szürke szemeit.

-- Muszáj? Most olyan jó így. – nyomott egy puszit a homlokomra.

-- Ha nem indulunk meg, ránk fogják törni az ajtót.

-- De minek? Tudják, hogy itt vagyok veled és bármi történne, én tudnék vele mit kezdeni.

-- Nem akarom, hogy magadra vedd, de nem bíznak benned.

Je suis tombé amoureux de toi [Draco Malfoy f.f. 18+]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon