46. FEJEZET

927 57 1
                                    

Reggel magamtól ébredtem, majd mikor oldalra néztem, megláttam az alvó szőkét. Mosolyogva néztem az alvó alakját, majd lassan kibújtam az öleléséből. Tegnap este Pansyék hoztak tiszta ruhákat, – konkrétan elhozták az egész gardróbunkat – így kivettem egy tiszta pólót és nadrágot, majd a fürdőben átöltöztem. Mikor visszamentem, a fiú már nyitott szemekkel nézett rám, mire egy puszit küldtem felé.

-- Jó reggelt. – nyomtam egy csókot ajkaira.

-- Ma már haza mehetsz? – morogta a párnába.

-- Elvileg igen.

-- Akkor erőt gyűjtök a hopponáláshoz...

Elmosolyodta, majd leültem az ágyra.

-- Álmos vagy? – feküdtem én is vissza.

-- Igen, de nem tudnék visszaaludni...

Átöleltem, mire elmosolyodott.

-- Öltözz, mert hamarosan mehetünk. – nyomtam egy puszit az arcára, majd mikor kimászni készült mellőlem, elengedtem.

Besietett a fürdőbe egy adag ruhával, én pedig felültem az ágyon. Egyszer csak egy halk kopogás hallatszott, majd az orvos lépett be.

-- Jó reggelt Miss Auclair! Hogy érzi magát? – mosolygott kedvesen.

-- Tökéletesen jól, köszönöm! – vigyorogtam.

-- Ezt örömmel hallom. Vérnyomást mérek, és már mehet is. A véreredménye tökéletes, az összes sötét mágia kiment belőle, így már nem lesz rosszul, de kérem, azért pihenjen.

Bólintottam, majd nyújtottam a karomat, hogy köré tekerjék a vérnyomásmérőt. Miután ez megvolt, összepakoltuk a cuccainkat Dracoval, majd megindultunk ki, hogy kijelentkezzünk.

-- Viszont látásra! – kiáltotta az orvos utánunk. – Miss Auclair! Lehetőleg ne találkozzunk, majd csak az utcán!

Mosolyogva bólintottam, majd Draco átölelt, és elhopponáltunk. Egy gyönyörű háznál értünk földet, mire elhagyta a számat egy „azta". Ahogy oldalra néztem, a szőke nem volt mellettem, mire értetlenül néztem körbe.

-- Keresel valamit? – suttogta a fülembe, majd felkapott az ölébe.

Felnevettem, majd élveztem, hogy nem a lábaimnak kell megtartaniuk a súlyomat. A nappali közepén a fiú letett a földre.

-- Gyönyörű ez a ház. – fordultam körbe, mire a fiú elmosolyodott.

-- Nem túl nagy, de elmegy. Én szeretek itt lenni. – vonta meg a vállait. – Továbbá te vagy az első nő, aki ebben a házban tartózkodik, anyámon kívül.

-- Miért?

-- Azért, mert egyedül szoktam lenni itt. Ha el akarom felejteni minden bajomat, csak lejövök ide, és itt töltök egy-két hetet.

-- Pasi lak?

-- Az. – eleresztett egy lapos mosolyt, majd megfogta a kezemet, és elkezdett a lépcső felé húzni. – Körbe vezetlek.

Felmentünk az emeletre, ahol is a fürdő, és három háló foglalt helyet.

-- Melyikbe szeretnél aludni? – simított végig egy ajtót.

A gondolataim közben persze teljesen máshol jártak. Mivel Draco azt említette, hogy itt szokott kikapcsolódni, teljesen egyedül, így valahogy sejtettem, hogy nem Rubik kockázással tölti az idejét. Elképzeltem, ahogyan meztelenül fekszik az ágyon, miközben keze serény jár fel-le méretén, míg hatalmasakat nyög. Az agyamban létező kép miatt beharaptam az alsó ajkamat.

-- Nem szoktam az ágyon fekve maszturbálni. – szólalt meg a szőke, mire felnéztem.

-- Mégis hogyan? – hüledeztem, miközben vörösödtem, mint egy paradicsom.

-- Egyszerű legilimencia. – vonta meg a vállait. – És tetszett, amit elképzeltél?

-- Tudod, hogy igen. – kacsintottam rá.

-- Tudom, persze, hogy tudom, de a szádból akartam hallani.

Elvigyorodtam, majd oda léptem hozzá, és hosszan megcsókoltam.

Je suis tombé amoureux de toi [Draco Malfoy f.f. 18+]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz