Az egyik lábamat átvetettem a hasa felett, majd ráültem. Miközben kezeim fel-le jártak kidolgozott mellkasán, ő addig a pólómtól próbált megszabadítani.
-- Drága volt? – suttogta, mire megráztam a fejemet.
Megértettem miért kérdezte, ugyanis miután ez a beszélgetés megtörtént, nemes egyszerűséggel széttépte a hátamnál az anyagot, így azt simán lehúzta a kezeimről.
-- Draco... Ez a te pólód volt. – néztem a szemeibe, mire megrántotta a vállát.
-- Amúgy se szerettem.
Elmosolyodtam, majd véget vetettem a beszélgetésnek egy csókkal. Egy gyors mozdulattal az ágyra fektetett, majd elindult a testemen nedves ajkával. Ahogy elért a nadrágom széléhez, lassan lehúzta rólam, majd a szemkontaktust tartva lábaim közé feküdt.
Éreztem hűvös leheletét magamon, amitől megborzongtam. Egy finom puszit nyomott rám, majd nyelvével kezdett fel-le mozogni nőiességemen. A fejemet hátravetettem, és megszorítottam fehér haját, miközben lábaim összerándultak.
-- Dracoh....
Az idióta abba hagyta, amit csinált, majd a szemeimbe nézett.
-- Igen hercegnő? – az arcán egy beképzelt mosoly ült. – Mit szeretnél?
A talpaimat vállaira helyeztem, majd finoman ellöktem magamtól. Konkrétan elterült a padlón, mire visítva kezdtem röhögni.
-- Marha vicces.... – forgatta meg a szemeit, majd feltolta magát.
Ahogy letolta az alsóját, azonnal elhallgattam.
-- Na, mi van, megnémultál?
Ahogy mászott vissza, konkrétan magamra rántottam, mire ismét elterült, csak most rajtam.
-- Feltétlenül muszáj rángatnod? – izmos karjaival a fejem mellett támaszkodott, mire beharaptam az alsó ajkamat.
-- Igen, feltétlenül. – vonogattam a vállamat.
Megforgatta a szemeit, majd bejáratomhoz igazította méretét, és finoman belém tolta. Mindketten felnyögtünk, majd a fiú a fejem felett össze fogta a csuklóimat.
Finoman mozgott, de látszott rajta, hogy nehezen fogja vissza magát.
-- Bassza meg... – nyöszörögte, majd egy hirtelen mozdulattal tövig elmerült bennem.
A lassú mozgásból egyre gyorsabb lett, és egyre nagyobbakat nyögtünk.
-- El fogok menni Isabella! – nyöszörögte csukott szemekkel.
-- Gyerünk Draco, tedd meg! – sóhajtottam, majd egy kellemes érzés futott végig a gerincemen, és a hátam ívbe feszült.
A fiú elengedte a kezeimet, majd az ágykeretet megszorítva élvezett el ő is. Kezei felmondták a szolgálatot, és fáradtan nehezedett rám. Egész testében remegett, és szapora volt a légzése.
-- Én köszönöm... Annyira köszönöm...
-- Mit Dracom? – elkezdtem izzadt, szőke haját simogatni.
-- Hogy itt vagy nekem, és megmentettél. – suttogta, mire magamhoz öleltem.
-- Szeretlek.
-- Én is szeretlek. – válaszolta, majd már csak az egyenletes szuszogását hallottam.
Nem volt nehéz visszaaludnom, hisz hihetetlenül kimerült lettem egy óra alatt.
ESTÁS LEYENDO
Je suis tombé amoureux de toi [Draco Malfoy f.f. 18+]
FanficNagyon valószínű, hogy utolsó könyvemnek kezdek neki, de nem baj. Az utolsó nagy lesz. Leírás: Nehéz megbízni valakiben, de még nehezebb bele szeretni, főleg abba, aki konkrétan megölte a szüleidet. Mivel elárvultam nem igazán tudtam mit kezdeni ma...