75. FEJEZET

646 56 3
                                    

// Sziasztok! A fenti zenét majd szólok, hogy mikor indítsátok :)) //

„Kedves George!

Sajnálattal szeretném tudatni veled, hogy a szerda délben történt varázs császármetszés nem volt sikeres. A gyerekek holtan születtek.

Üdv, D.M."

Utáltam az elmúlt három napot. Folyamatos fájdalom fizikailag és lelkileg egyaránt. Legtöbbször nem tudtam, hogy melyik fáj jobban, a hasamon éppen gyógyuló seb vagy az ikrek halála. Draco minden nap bent volt velem és próbálta tartani bennem a lelket.

Erősnek mutatta magát, de tudtam, hogy ugyan úgy fáj neki is. Mivel fájt mindenem, így ő egy széken aludt, fejjel az ágyra dőlve, igazán kényelmes lehetett. Viszont még így is többet aludt, mint én.

Sikoltva riadtam fel a rémálomból. A könnyeim folytak, majd megéreztem magamon egy kezet.

-- Semmi baj, itt vagyok! – Draco kellemes hangja töltötte be a teret, mire a nyakába borultam.

-- Utálom ezt Draco, segíts! – sírtam a fülébe, mire ő is megremegett.

-- Annyira sajnálom Isa...

Ez volt az első éjszakám otthon és túl hirtelen jött minden emlék. Draco lassan ringatott, mint valami gyereket én pedig csak zokogtam.

-- Miért? Miért kell mindig rosszul végződnie mindennek?

-- Nem tudom.

Egyre erőssebben szorítottam a pólóját a hátán, miközben adott pár puszit az arcomra.

-- De persze nem lett volna elég ez az egész, még ez is itt van. – húztam fel a pólómat, ami alatt ott lapult az a vékony heg, mi örökre emlékeztetni fog. – Utálom...

-- Ne, ne mondd ezt! Én imádom és büszke vagyok rád. És, így legalább hasonlítunk. – húzta fel felsőtestét védő pólót, mire végig simítottam a mellkasán megtelepedő hatalmas heget.

-- Hogy tudod elviselni, hogy rajtad vannak, és minden nap megérintem őket?

-- Úgy, hogy szeretlek és megtanultam elfogadni a tényt, hogy nem igazán tehetek ellenük semmit.

A mellkasába temettem a fejemet, majd vettem pár mély levegőt.

-- Sajnálom, hogy felébresztettelek. – dörzsöltem meg a szemeimet.

-- Amúgy se aludtam jól. – vonta meg a vállait.

-- Kakaó?

-- Jöhet.

Kimásztunk az ágyból, lementünk az emeletről, majd a konyhába beállva kezdtük elkészíteni a kakaót.

-- Sose gondoltam volna, hogy huszonhárom évesen a feleségemmel fogok hajnali egykor kakaót készíteni.

Halványan elmosolyodtam, mire egy puszit nyomott a fejemre. Kezébe nyomtam az egyik bögrét, majd leültünk egymással szembe a kanapéra.

Sokáig némán ittuk a kakaónkat, majd mikor megelégeltem a csendet a pálcámmal suhintottam egyet, mire megszólalt a rádió.

Halkan kezdett szólni egy zene, mire felnéztem.

// Jöhet a zeneee!!!//

„Oh don't you dare look back just keep your eyes on me I said you're holding back she said shut up and dance with me"

Tudtam, hogy ez egy mugli dal, így különösen meglepődtem, mikor Draco is a magnót kezdte bámulni.

„This woman is my destiny she said oh oh oh shut up and dance with me"

„We were victims of the night the chemical, physical, kryptonite helpless to the bass and the fading light Oh we were bound to get together bound to get together"

„She took my arm I don't know how it happened we took the floor and she said"

„Oh don't you dare look back just keep your eyes on me I said you're holding back"

-- She said shut up and dance with me! – dúdolt halkan a fiú.

-- This woman is my destiny she said oh oh oh! – folytattam.

-- Shut up and dance with me!

Draco felpattant, majd a kezét nyújtotta felém.

„A backless dress and some beat up sneaks my discotheque Juliet teenage dream I felt it in my chest as she looked at me I knew we were bound to be together bound to be together"

Elfogadtam, mire felhúzott és magához rántott.

„She took my arm I don't know how it happened we took the floor and she said"

-- Oh don't you dare look back!

-- Just keep your eyes on me!

-- I said you're holding back!

-- She said shut up and dance with me!

-- This woman is my destiny!

-- She said oh oh oh!

-- SHUT UP AND DANCE WITH ME! – üvöltöttük egyszerre. – Oh, c'mon girl.

Össze-vissza ugráltuk, nem érdekelt minket, hogy nem tudunk táncolni. Csak az volt a lényeg, hogy jól érezzük magunkat.

„Deep in her eyes I think I see the future I realize this is my last chance"

Egymás szemébe néztünk, majd együtt kezdtük el.

-- She took my arm I don't know how it happened we took the floor and she said!

Valahogy a zene egyre hangosabban üvöltött, mi pedig úgy kontráztunk a hangerőre. Folyt rólunk a víz és úgy néztünk ki, mint két megtépett kutya.

„Oh don't you dare look back just keep your eyes on me I said you're holding back"

-- She said shut up and dance with me!

-- This woman is my destiny!

-- She said oh oh oh!

-- Shut up and dance!

„Don't you dare look back just keep your eyes on me I said you're holding back she said shut up and dance with me this woman is my destiny she said oh oh oh"

-- SHUT UP AND DANCE WITH ME!

Már egymás karjában ugráltunk és nyoma sem volt a szomorúságnak. Vigyorogtunk, mint a vadalma és énekeltünk.

„Oh oh oh shut up and dance with me"

-- Oh oh oh shut up and dance with me!

A számnak vége lett, mi pedig fáradtan és vigyorogva rogytunk vissza a kanapéra.

Je suis tombé amoureux de toi [Draco Malfoy f.f. 18+]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora