32. FEJEZET

1.1K 60 2
                                    

Délután nem történt semmi eget rengető, csak feküdtünk a szobában, én olvastam, Draco pedig az ölembe hajtotta fejét, így egy kézzel a haját piszkáltam.

-- A hétvégén ellátogatok a Weasley családhoz. – szólaltam meg egyszer, mire a fiú kinyitotta eddig csukva tartott szemeit.

-- Minek? – nyöszörgött, mire elmosolyodtam.

-- Azért, mert már fél éve nem húztam arra a seggemet. – vontam meg a vállaimat.

-- És itt hagysz?

-- Itt.

Megforgatta a szemeit, majd felült.

-- Elmegyek veled. – jelentette ki, mire összecsuktam a könyvemet.

-- Minek?

-- Azért, mert az összes férfi egyed, már amennyivel találkoztam, úgy néz rád, mint akik ott helyben felraknának az asztalra, és meghúznának.

-- Még Mr. Weasley is?

Megforgatta a szemeit, mire felnevettem.

-- Hidd el, ha vörös hó esik, akkor se feküdnék le pl. Ronnal. – undorodottan megráztam magam.

-- Úgy tudom, van valami szemrevalóbb is. Mi is a neve? Carlos?

-- Charlie? Tőle féltesz? Charlie 28 éves. Nem hiszem, hogy rám mászna. Olyan, mintha a húga lennék.

-- Ó hidd el, ha nagyon kiéhezett az ember, és formás a csaj, akkor az se zavar, ha 11 éves, te meg 31.

Grimaszoltam egyet, mire átkarolt.

-- Veled megyek. – jelentette ki újra, majd egy puszit nyomott az arcomra.

-- Írok akkor Mollynak, hogy van egy plusz vendég.

-- De ha elmer tenni másik szobába...

-- Ne nagyon reménykedj, hogy törvényesen is együtt aludhatunk. – vágtam a szavába, mire elégedetlenül ciccegett. – Ezt könnyen ki lehet cselezni. Átjössz este, vagy én megyek át hozzád.

-- Nem kapunk érte semmit?

-- Őket nem érdekli, csak annyi, hogy a nyaralás alatt ne keletkezzen újabb személy.

-- Ó, nem tervezlek idő előtt teherbe ejteni. Ki akarom élvezni, hogy fiatal vagyok.

Elmosolyodtam, majd felálltam, leültem az asztalomhoz, és megírtam Mollynak a levelet.

-- Hedviget használhatom? – mutattam a fehér állatra, mire a fiú bólintott, így a madár lábára kötöttem a levelet, majd elmondtam neki a célt.

Kirepült az ablakon, én pedig vissza csüccsentem az ágyra, pontosabban a fiú ölébe.

-- Rossz helyen ülsz, eléggé. – suttogta a fülembe, mire elvigyorodtam.

Felé fordultam, majd eldöntöttem az ágyon.

-- Ez az kislány! – nyalta végig ajkait, mire megráztam a fejemet.

-- Ó, ne számíts semmire. – közel hajolt az arcához, majd leszálltam róla.

Fújtatott egyet, majd ismét felült.

-- Néha akkora dög vagy...

Megrántottam a vállaimat, majd vissza feküdtem az ágyra.

Je suis tombé amoureux de toi [Draco Malfoy f.f. 18+]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora