😈 4 😈

2.7K 389 10
                                    

jungkook එයාගෙ දිව tae ගෙ මුව තුලට දාලා කටේ හැම තැනක්ම පිරික්සන්න ගත්තේ එයාගෙ රෝස පාට නිපල් එකක් මිරිකන ගමන්. එයා ටේගෙ සියුමැලි හම පුරාම දම් පාට සලකුණු තියන ගමන් ටිකෙන් ටික පහළට ආවෙ boxer එකට උඩින් එයාගෙ ඩික් එක මිරිකන ගමන්.

🐯 : ආහ්..........ආහ්....... hyung එපා 😭😭

🐰 : ඔය අඬෝවැඩියාව නවත්තගනින් #&*$

Jungkook කිව්වෙ tae ගෙ ඇඟේ ඉතුරු වෙලා තියන එකම ඇඳුමත් ඉරලා විසිකරන ගමන්. Tae එයාගෙ විලි වහගන්න අසාර්ථක උත්සාහයක් ගත්තෙ උත්සාහය වැඩක් වෙන්නෙ නෑ කියලා දැන දැනමයි.

Tae ව එයා ඉස්සරහා සම්පූර්ණයෙන්ම නිරුවත් කරපු jungkook තමන්ගෙ ඇඟේ තියන ඇඳුම්ත් ගලවලා අයින් කරලා ටේගෙ කකුල් දෙක තව ටිකක් ඈත් කරලා ඒ අතරට ආවා.

Jungkook ටික වෙලාවක් තමන්ගෙ පිම්බුණු යටිකය අතගාලා ටේ හිතුවෙවත් නැති වෙලාවක එයාට ඇතුළ් වුණා.

🐯 : එපාආආආආආආආආආආහ්...................

Tae ගෙ කිසි සූදානමක් තිබුණෙ නැති නිසා ඒක එයාට දැනුනෙ තමන්ගෙම ඇඟේ කොටසක් ඉරිලා යනවා වගේ. ඒ නිසා ටේ එයාට දැනුනු ඒ අධික වේදනාව දරාගන්න බැරුව හයියෙන් විලාප තියලා කෑ ගැහුවා. Jungkook එයාගෙ අත දික් කරලා මේසෙ උඩ තිබුණු injection එකක් ටේගෙ අතට තියලා තද කරේ ටේගෙ ඇඟෙන් එළියට එන්නෙත් නැතුව. ඒ injection එක නිසා ටේ පණ නැතුව කඩාගෙන වැටුණත් ඒ ගැනවත් අවදානයක් නොදී තමන්ගෙ වැඩේ දිගටම කරගෙන ගියා. පැය බාගෙක පමණ කාලයකදි දෙපාරක් විතර එයාගෙ ඇඟ ඇතුළෙ තමන්ගෙ හැඟීම් පිට කරපු jungkook tae ගෙ සිරුරෙන් එළියට ඇවිත් ටේගෙ මුව විවෘත කරලා එයාගෙ ඩික් එක ටේගෙ කට ඇතුළට දාලා ටේගෙ කට තුළ එයාගෙ හැඟීම් පිට කරලා ඒ සුදු උකු දියරය බලෙන්ම ටේට පොවන්න සැලැස්සුවා.

ඒ වෙද්දෙ ටේ හිටියෙ බාගෙට මැරිලා වගේ. Injection එක නිසා කොහොමත් පණ නෑ. අප්පිරියාව නිසා ටේට වමනෙ ගියත් jungkook ඒ පැත්තවත් හැරිලා බැලුවෙ නෑ. Jungkook තෘප්තිමත් වෙන හැම කෙනෙක්ගෙම අවසානය jungkook අතින්ම මැරෙන එක. Tae කියලා ඒක වෙනස් වුණේ නෑ. Jungkook tae ව මරන්න එයාගෙ gun එකේ bullets ලේස්ති කරමින් හිටියෙ tae පැත්තක අප්පිරියාවෙන් වමනෙ දානවා පේන්නෙ නැති විදියට. Jungkook gun එක tae ගෙ ඔලුවට aim කරලා shoot කරන්න හදද්දිම room එකේ දොර ඇරුණා.

кιℓℓєя 🔞Where stories live. Discover now