😈 22 😈

1.9K 281 32
                                    

Jimin හෙමින් සැරේ mansion එක ඇතුළට ආවෙ ඇස් වල කඳුලු පුරවගෙන. Jimin හිමින් දොර වහලා කාමරේට ඇවිත් ඇස් රතු වෙනකන් කොට්ටෙන් මූණ වහගෙන ඇඬුවෙ පිටට සද්දෙ ඇහෙන්නෙ නැති වෙන්න

Namjoon prison එකට එද්දි ගාඩ්ලා එයාට ආචාර කරේ කවදාවත් jungkook ගෙ මූණ දැකලා නැති නිසා වගේම jungkook වගේම out fit එකක් namjoon ටත් තිබුණු නිසා namjoon නෙවෙයි ඒ jungkook කියලා වරදවා වටහාගෙන. ඒත් namjoon කතා නොකරන්න පරිස්සම් උනේ කටහඬින් අඳුරගන්න පුලුවන් නිසා.

Namjoon prison එක ළඟට එද්දි දොර ළඟ ඉඳපු ගාඩ්ලා හැමෝම namjoon ට bow කරලා prison එකේ දොර ඇරලා දුන්නා. Namjoon කෙලින් ඉස්සරහා බලාගෙන යද්දි එයා දැක්කෙ prison එකේ තියන මරණයේ වේදනාව. ලේ දකිද්දි පිළිකුලක් දැනුනත් jungkook එක්ක තරහක් ඇති උනත් එයා හැඟීම් පාලනය කරගෙන ඉස්සරහට ගියා.

ලොකු හිස් කාමරේකින් එහා පැත්තට යද්දි namjoon දැක්කෙ වද දෙන්න නියමිත මිනිස්සු. කිසිම හැඟීමක් නැතුව සුදුමැලි මුහුණු වලින් namjoon දිහා බලන් ඉන්න මිනිස්සු අතරෙ namjoon ගෙ ඇස් නැවතුනේ හුරු පුරුදු මූණක් ළඟ. අඬලා අඬලා prison එකේ මුල්ලක නිදාගෙන ඉන්න jin ව දැක්කම ඇස් වල කඳුලු පිරෙන්න ගත්තත් namjoon හිතලම හැඟීම් පාලනය කරගෙන හිටියේ මෙතන සංවේදී උනොත් සේරම වතුරෙ යන නිසා. Namjoon jin දිහා බලාගෙනම ගාඩ් කෙනෙක්ට කතා කරා.

🔫 : වේ බොස්

🐨 : අර ඉන්න කෙට්ටු එකාව අරන් වරෙන්

Namjoon හිතලම කටහඬ jungkook ගෙ වගේ වෙනස් කරලා කිව්වෙ jin ව පෙන්නන ගමන්. ගාඩ් namjoon ට bow කරලා එතනින් ගිහින් නිදාගෙන ඉඳපු jin  ව ඇදගෙන ඇවිත් namjoon ඉස්සරහා බිමට දැම්මෙ jin බය වෙලා අහිංසක විදියට ඇස් කඳුලු පුරවගෙන බලන් ඉද්දි.

Jin namjoon ඉස්සරහා බිම වැටෙද්දි jin ගෙ මූණට ලේන්සුවක් තියලා බැඳලා එයා වේදනාවෙන් කෙඳිරි ගාද්දි  තමන්ගෙ ඇස් වලින් කඳුලු වැටෙද්දි namjoon jin ව උස්සගෙන prison එකෙන් එළියට ආවා.

Namjoon jin ව උස්සගෙන ආවෙ jungkook වගේ. එයා එද්දි හැමෝම namjoon ට bow කරා. Namjoon jin ව කරේ තියාගෙන තාප්පෙ ළඟට ආවෙ jungkook ගෙ චරිතෙ රඟපාන ගමන්. Jin ව තාප්පෙ ළඟ බිමින් තියලා එයාගෙ මූණ බැඳපු රෙදි පටිය ගලවලා තමන් දාගෙන ඉඳපු mask එකත් namjoon ගැලෙව්වේ jin පුදුමෙන් බලන් ඉද්දි

кιℓℓєя 🔞Where stories live. Discover now