අහසෙ පායලා තිබුණු දීප්තිමත් හඳ කළු වළාකුළකින් වැහෙද්දි වැස්සක් අත ළඟයි කියලා ටේට තේරුණත් බීලා මත් වෙලා ඉඳපු එක්කෙනෙක්ටවත් ඒක තේරුණෙ නෑ. හීන් පොද වැස්සකින් පටන් අරන් වැස්ස ටිකෙන් ටික ධාරාණිපාත වර්ෂාවක් දක්වා වැඩි වෙද්දි ටේ ඇඳන් ඉඳපු සුදු පාට ශර්ට් එක තෙමිලා ඒ අතරෙන් ටේගෙ නිකැලැල් ඇඟ පිටතට පෙනුනා.
🐰 : බේබි බෝයි.. මට තවත් ඉවසන්න බෑ...
ජන්කුක් ටේගෙ ඇඟටම ඇලුණු ශර්ට් එක අතරෙන් පේන ඇත් දළ පාට හම සහ පිරිපුන් උඩුකය දිහා බලාගෙන මුමුණලා ටේගෙ අතින් ඇදගෙන ගියේ ටේ බයේ ගැහි ගැහි ජන්කුක්ගෙ පස්සෙන් යද්දි.
ජන්කුක් ටේව ඇදන් ආවෙ එයාගෙ ප්ලේරුම් එකට. ඒක ප්ලේ රූම් එකක් කිව්වට උපකරණ තිබුණෙ නෑ. ජන්කුක් එයාලට වද දුන්නෙ මැශින්ස් වලින් නෙවෙයි තමන්ගෙ අතින්. රූම් එකට තිබුණෙ ලොලු කබඩ්ස් දෙක තුනකුයි බෙඩ් එකකුයි විතරයි පුටුවකුයි විතරයි. ජන්කුක් ප්ලේ රූම් එකට ආවෙ අවුරුදු ගාණකට පස්සෙ. එයා ප්ලේ රූම් එකක් තිබුණත් හියුන් නිසා ඒක වහලා දාලා තිබුණෙ. කලාතුරකින් කෙනෙක් විතරයි එයා ප්ලේරූම් එකට ගෙනාවෙ. ජන්කුක් ටේව ප්ලේරූම් එක මැද බිමට තල්ලු කරලා ටේ දිහා බලලා තොල කට ලෙව කෑවා.
🐰 : බේබි බෝයි...
ජන්කුක් මත් වුණු කටහඬකින් ටේව ආමන්ත්රණය කරද්දි ටේ ගැහෙන ඇස් වලින් ජන්කුක් දිහා බැලුවා.
🐰 : බේබි බෝයිට පනිශ් කරන්න තියනවා මට. බේබි බෝයිට රිදෙයි... කරන්න දෙයක් නෑ බේබි බෝයි... බේබි බෝයිට විනාඩි දෙකක් දෙන්නම්.. ඇඳුම් ගලවලා මන් ඉස්සරහින් දණගහගන්න...
ජන්කුක් මත් වුණු ඒත් රළු කටහඬකින් කියද්දි හැමදාම වගේ ටේට ඒක නොකර ඉන්න බැරි උනා.. පරක්කු වෙන හැම මොහොතක්ම එයාටම වේදනාවක් කියලා දන්න නිසා ටේ තමන්ගෙ අතින්ම නිරුවත් වෙලා ජන්කුක්ගෙ කකුල් දෙක මැද දණගැහුවා.
🐰 : බේබි බෝයි දන්නවා මට ඕන දේ...
ජන්කුක් කිව්වෙ හාඩ් වෙලා තියන තමන්ගෙ ඩික් එක ටේට පෙන්නන ගමන්.
ටේ ඔලුව දෙපැත්තට වනන ගමන් පිටිපස්සට යන්න හැදුවත් ජන්කුක් ටේගෙ කොණ්ඩෙන් ඇදලා තමන්ගෙ කකුල් දෙක අතරට අරගෙන පිටිපස්සෙ තියන ටේබල් එකට බර උනා.
ESTÁS LEYENDO
кιℓℓєя 🔞
Fanficඑයා රාක්ෂයෙක්.. ඔව් මම දන්නවා.. ඒත් මට එයා රාක්ෂයෙක් නෙවෙයි.. එයා මගේ කූ බබා විතරයි හැමදාටම....💗