😈 28 😈

1.7K 284 45
                                    

@ Club

Jungkook hobi එක්ක ගිහින් ක්ලබ් එකේ ටේබල් එකක වාඩි වෙද්දි ගාඩ්ලා එයාලව වට කරගත්තා. එයාලා වාඩි වෙද්දි එතෙන්ට ගර්ල් කෙනෙක් ආවෙ ක්ලබ් එකෙ ඕඩර්ස් ටික ගන්න.

👩 : සර් මොනාද ඕඩර් කරන්නෙ

ඒ ගර්ල් ජන්කුක් දිහා බලාගෙන ඇඹරි ඇඹරි ඇහුවෙ ජන්කුක් ඒ ගර්ල් දිහා සෙක්සි විදියට බලද්දි.

🐰 : Hey sexy bby 😘 I want you..

👩 : Oh daddy

🐰 : Let's have fun now bby girl

👩 : Ok daddy

🐴 : යාහ් උබ ඔය කරන්නෙ ඕන්නැති වැඩක්

🐰 : hyung මේක මගේ වැඩක්

🐴 : උඹ ඕන එකක් කරගනින් මම යනව මෙතනින්.. කරගෙන ගෙදර වරෙන්..

Jhope තරහින්ම කියලා එතනින් නැගිටලා යද්දි jungkook බය වෙලා ඉඳපු girl වත් ඇදගෙන room එකකට ගියා.

🐰 : එහෙනම් බේබි ගර්ල් Are you ready 😏❤️

👩 : Oh yeah daddy

Girl එහෙම කියන ගමන් එයාගෙ ඇඳුම් ගලවලා jungkook ඉස්සරහා කැමැත්තෙන්ම නිරුවත් වුණා.

🐰 : I'm hard

තමන්ගෙ ඇඳුම් ගලවලා අයින් කරපු jungkook ඇඳේ වැතිරිලා jungkook වෙනුවෙන් බලන් ඉන්න girl ගෙ ඇග උඩට එන ගමන් කිව්වා.

Girl ගෙ නිරුවත් සිරුර දැක්කම jungkook මත් උනා. එයාට kiss කරන්න තරම්වත් මතක් උනේ නෑ. ඇඟ දිහා ටික වෙලාවක් බලන් ඉදපු jungkook එක පාරටම girl ට ඇතුළු උනේ girl තියා jungkook වත් වැඩිය හිතන්න නැතුව. Jungkook ටත් උනේ මොකද්ද කියලා මතක් උනේ ඇතුළු උනාට පස්සෙ.

Girl ගෙ කෑ ගැහීම මැද්දෙ round හතක් විතර ඇතුළු වුණු jungkook අන්තිමට එයාගෙන් ඈත් වෙද්දිත් girl බලන් ඉන්නවා ආයෙ කරනකන්. ඒත් ඒ වෙලාවෙ jungkook ට මතක් උනා mansion එකට ගියපු ගමන් propose කරන්න හිතන් ඉදපු tae ව. Jungkook  ඉක්මනට එයාගෙන් ඈත් වුණේ mansion එකට යන්න ඕන නිසා.

පැත්තකට ගියපු jungkook gun එක load කරද්දි girl බලන් හිටියෙ බය වුණු ඇස් වලින්. එයාට තේරුම් යන ගමන් තිබුණා මොකද්ද ඊළඟට වෙන්න කියන එක. Jungkook gun එක එයා ඉන්න පැත්තට දික් කරේ එයාගෙ අනන්‍යතාවය කියන ගමන්

🐰 : මම තමයි black demon. මම එක්ක sex කරලා මේ පිහිපිට ඉතුරු වෙලා ඉන්නෙ එකම එක්කෙනයි. ඒ මගේ boy friend. උබටත් අනිත් අය වගේම එහා ලෝකෙ ලස්සන බලන්න පුලුවන්

кιℓℓєя 🔞Where stories live. Discover now