بی نام

1.6K 256 193
                                    

اعععع....خب سلام؟
نمیدونم بعد چندماه دوری چی میگن...من بلد نیستم پس سلام میدم.
چقدر دنبال کلمه و جمله بودم که براتون غیبتم رو توجیه کنم....زیاد گشتم دلیل برای اینکه فاحشه رو تو عمق ذهنم دفن کنم. نشد....نتونستم....
فاحشه بخش مهمی از زندگیمه.
نمیدونین چقدر سخته خاکستری کردن خاطراتم با شما....نمیدونین چقدر سخت بود ترس از باز کردن و دیدن پیامای شما. من یه ترسو بودم که از نوشته ی خودم فرار میکردم.
مشکل کنکورم حل شد....مشکل بعدی شروع شد...بعد ی مدت رسیدم به اینکه هی نگاه کن قرار نیست مشکلات تموم شن پس تو چرا پشتشون قایم شدی؟

یه کلمه فقط....میپرستم
من میپرستم کسایی که میومدن پی وی تلگرام تا بدونن حالم چطوره...میپرستم اونایی که کامنت گذاشتن هربار و هربار....اونایی که تو مسیج بورد پیغام گذاشتن.....و اونایی که با امیدشون فاحشه رو زنده نگه داشتن تا این لحظه....
قول دادم سرش وایسادم فاحشه رو هرگز رها نمیکنم و دارم چیترهای پایانی رو با دقت مینویسم.

صادقانه بگم فاحشه ی دوره برام شده بود ترس،ننگ،بی خوابی،گریه،تنهایی،مزاحم.....
با خوندن کامنت بعضیا که میکشتن همون لحظه از زندگیم رو من بارها مردم.
دستام از استرس یخ میزد و کارم به کجاها کشیده میشد.
شما نمیدونید با بی ارزش کردن احساسات و حرفای بقیه چجوری ویرونشون میکنین. شماهایی که باعث حال بدم شدید....شماها ۴ ماه از زندگیم رو بهم مدیونین.....

اما نه همه....اینا شاید انگشت شمار بودن ولی بقیه...من اسمای واتپدیتون هم هنوز یادمه....
حتی اسمای مستعاری ک خودم براتون گذاشتم رو....
ایندفعه من ب شماها مدیونم که به فاحشه عشق ورزیدید‌.
بخاطر شماها برگشتم....بخاطر شماها تحمل کردم و میکنم.
فاحشه در کنار یه فیک بودن از دو ادم که شاید هیچ وقت نتونیم تو زندگیمون از نزدیک صداشون کنیم، ی درس بزرگه...لااقل برای خودم.
نمیدونم چقدر به این درس رسیدین....اما ازتون میخوام تو چیتر پایانی بهم بگین چی فهمیدین از تلاطم عشق یه فاحشه و اربابش....

دوستون دارم و منتظر فاحشه ی یاغی خودتون باشید.

🍷The 100 million dollar prostitute🍷{Chanbaek Ver.}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin