Keyifli okumalar!♡
Alp'ten...
Elimi bir kez daha alnına götürüp ateşini kontrol ettiğimde az da olsun düşmüş olduğunu hissedince rahat bir nefes aldım. Ateşi çıktığı zaman beni oldukça endişlendirmişti Melek ama şimdi daha iyi görünüyordu. Üstünü yavaşça örttükten sonra kısa bir süreliğine onun uyumasını izledim. O kadar masum bir şekilde uyuyordu ki, daha önce bu görüntüyü kaçırmış olmama bilmem kaç bininci kez sövdüm! Bunları düşünmek gerçekten beni çıldırtıyordu. Melek benim kızımdı ama yıllarca uzak kalmıştım ve bunda suçlu bendim. Ne kızım suçluydu ne de Selin! Melek'in saçlarını usulca okşadığım sıra gözüme sıkı sıkıya sarıldığı çerçeve kaydı. Annesinin resmini koyduğum o çerçeveye sıkıca sarılmış, uyuyordu. Onu uyandırmamaya çalışarak elinden aldıktan sonra şöyle bir baktım elimdeki resme. Yıllardır öylece bir köşede durmuştu; Selin'den bana kalanların yanında! Selin bana bol bol güzel anı ben ise ona, kocaman bir ihanet bırakmıştım. Gözlerindeki o ışıltıyı ben yok etmiş ve ondan kaçmıştım belki de bu yüzden yıllardır Melek'i görmemiştim.
Parmağım fotoğraftaki gülümsemesine doğru kayarken yutkundum. O gülümseyişi görmeyi de haketmiyordum belki! Çerçeveyi kızımın başucuna koydum hızla ama bir yandan da sessiz olmaya çaba sarf ediyordum. Başka yapabileceğim bir şey yoktu. Her şeyi elinin tersiyle itmek zorunda gibi hisseden bendim; bu benim için belki de en büyük yanılgılardan biriydi. Derin bir nefes alıp yüzümü sıvazladıktan sonra yatağın ucuna iliştim ve kızımı izlemeye başladım. Biraz olsun rahatlamış gibi duruyordu. Pamuk gibi olan saçlarını okşadım yeniden. Lânet olsun bu güzel duygudan yıllar boyu uzak kalmıştım hem de kendi isteğimle! Uzandım ve alnına öpücük koydum. Sonra uyurken yüzünün aldığı o çok daha masum ifadeyi izledim. "Baban bundan sonra hep yanında olacak."Diye mırıldandığım sıra aklımdan döndüğünde Selin ile konuşmak geçiyordu. Melek hep onunla kalıp hep onun olamazdı; kızım biraz daha benimle kalmalıydı. Mesela üç ay benimle üç ay onunla olabilirdi. Ben kızımdan daha fazla uzak kalmak istemiyordum. Öyle bir hata yapmıştım ki bedelini en başta kızım ödemişti ve daha sonra da ben ödüyordum işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıllar Sonra
Romance"Ben gidiyorum ve Melek'e dört ay sen bakacaksın." Selin'in ettiği birkaç kelimenin ardından yıllar sonra aynı hikâyenin kapağı yeniden aralandı. Alp, Selin ve Melek'i yeni bir hayat bekliyordu bundan böyle. Büyük sözler etmek kolaydı ya da kırıcı h...