Part 2 - Plans for the afternoon

1K 141 2
                                    


*z pohledu Louise*

Došel jsem k sobě do pokoje a začal si vybalovat, naskládal jsem si oblečení do skříně a šel jsem dolů do obýváku za ostaními. V obýváku jsem našel jen Marka, jak seděl v křesle a koukal se na televizi. "Kde jsou holky?" zeptal jsem se a sedl si na pohovku "Fizzy,Georgie a Lottie jsou u sebe v pokoji a asi si ještě vybalují. A máma je v kuchyni a dělá něco ke svačině." řekl a přitom vůbec neodvrátil oči od televize, ve stejnou chvíli vejde do obýváku mamka se svačinou "Louisi, ty už sis vybalil? Tak to je fajn. Skočíš, prosím pro holky?" optala se mě mamka "Jo jasně. LOTTIE!!! FIZZY!!! GEORGIE!!!" zakřičel jsem na celou chatu "Louisi!!! Nemusiš zbořit celej barák. Hezky zvedni zadek a jdi za holkama do pokoje." řekla důrazně mamka a já, jelikož jsem ji nechtěl naštvat jsem se teda zvedl a odešel za nimi...

*z pohledu Lottie*

Se ségrama jsme si pomalu vybalovaly a přitom probíraly nejnovější drby. Najednou bez zaklepání do pokoje vtrhl Louis. "Mamka vám vzkazuje, že máte jít na svačinu." vyhrkl Louí "A ty neumíš zaklepat?" vyštěkla na něj Georgie "No já tak budu klepat jako blbec, když jdu k vám do pokoje." řekl ironickým hlasem, my jsme se teda sebraly a šly i s Louisem do obýváku...

*z pohledu Louise*

"No konečné jste tady." řekla mamka, když nás viděla, my se posadili a začli svačit "A co máte v plánu po svačině?" optal se nás Mark "My se půjdem asi jen tak projít." řekly holky "A co ty, chlape?" otočil se na mě a bouchl mě do ramene "Zajdu se podívat za Zaynem a asi něco podniknem." "Jo dobře, jen doufám, že zase nebudete někde chlastat!!!" řekla přísným tónem mamka a ségry se smíchy málem zadusily chlebem "Neboj mami, to se stalo JEN jednou." odpověděl jsem provinile a sklopil oči, po jídle jsem se zvedl z pohovky a zašel si k sobě pro mobil, peněženku, klíče a sluneční brejle, pak jsem ještě popadl mikinu a mohl jsem vyrazit za Zaynem "Lidi, tak já mizím, vrátím se na večeři." zahalekal jsem z chodby směrem do obýváku "Jojo, dobře Louí. Dobře se bav a pozdravuj, jak Zayna tak jeho rodiče." opáčila mamka, já si obul Vansky a vydal se k Zaynovi...

Druhá kapitola novýho příběhu :)

Snad se trochu líbí :)

Vote a koment opět moc potěší :)

Mrs. Tommo

Diary [FF with Louis Tomlinson]Kde žijí příběhy. Začni objevovat