Part 8 - Memories

854 125 0
                                    

*z pohledu Nicole*

Druhý den jsem se probudila a první, co mi doputovalo do mozku byla informace o tom, že dneska se mám sejít s Louisem. Vstala jsem z postele a zaběhla si dolů na snídani a pak se šla oblíct. Dopoledne jsem si četla, ale vůbec jsem se na to nemohla soustředit. V mý hlavě kolovala jen jedna myšlenka a to Louis. Po obědě jsem začla přemýšlet o takovejch těch rádoby 'důležitejch' věcech, jako co si vezmu na sebe a tak...

A pokud vás to zajímá tak ano, jsem zamilovaná do Louise. Už od svých jedenácti let (teďka mi je čerstvě 17 let), v tu dobu jsme se sem přestěhovali. Zrovna mi mamka řekla, abych šla vyvenčit naší fenku Lizzy. Procházela jsem se s ní, když najednou se mi vytrhla a běžela pryč. Hledala jsem ji všude až najednou jsem ji uviděla, jak pobíhá kolem nějakých dvou kluků. Okamžitě jsem tam běžela, klukům evidentně nevadila, hráli si s ní. První měl hnědý kratší vlasy, představil se mi jako Louis a ten druhej měl černý vlasy, Louisův kamarád Zayn jestli si to jméno dobře pamatuju. Já jsem se jim tam omlouvala za to s Lizzy, ale oni to vzali v pohodě. Pak jsme si spolu povídali a nějak se mi Louí zalíbil a od tý doby si píšu deník. Prakticky v něm není nic jinýho než srdíčka, nápisy (I love Louis nebo Nicole + Louis...), zamilovaný básničky o Louisovi apod. Jenže teďka ten deník má ON a já nevím jestli si ho opravdu nečetl...

Po mém delším uvažování a vzpomínání jsem se podívala na mobil za účelem zjistit kolik je hodin. 'Do háje, 14:15!!! Měla bych se urychleně začít připravovat, abych nepřišla pozdě. Co by si o mně Louí pomyslel.' Seskočila jsem z postele a běžela do koupelny, tam jsem se trochu nalíčila a učesala se. Nanesla jsem si trošku make-upu, oči jsem nijak zvlášť nezvýrazňovala, pouze jsem si nanesla nepatrný množství řasenky a rty si přetřela leskem na rty s třešňovou příchutí. Nad vlasy jsem nějakou dobu přemýšlela. 'Rozpuštěný vlasy nebo culík? Drdol nebo si vlasy zaplést do copu?' Rozhodla jsem se pro rozpuštěný vlasy, ještě jsem si je pořádně rozčesala a pádila do pokoje, rychle jsem otevřela skříň a skenovala ji pohledem. Nakonec jsem vyndala bílý tílko se sluchátky a nápisem Music is my life a k tomu červený kraťasy. Oblíkla jsem se, popadla mobil a zkontrolovala čas. 'Super, je 14:40 zatím stíhám.' Zaradovala jsem se, vzala si svou červenou tašku přes rameno, do ní dala mobil, klíče, sluchátka a vyšla jsem z pokoje. Dole si obula bílé Vansky a vyrazila za Louisíkem...

Tentokrát to bylo jen z pohledu Nicole, tak snad vám to nevadí :)

Veškerý připomínky pište prosím do komemtů. Beru i negativní komenty nebo rady, jak bych svoje psaní mohla.vylepšit. :)

Mrs. Tommo

Diary [FF with Louis Tomlinson]Kde žijí příběhy. Začni objevovat