Part 9 - Hot summer afternoon

814 121 6
                                    

*z pohledu Louise*

Dneska jsem se probudil a byl jsem plný energie. Jakmile jsem se trochu rozkoukal, tak jsem vyskočil z postele a oblíkl si nějaký triko, který jsem měl přehozený přes židly a vydal se dolů na snídani. Po snídani jsem došel zpátky do pokoje a lehl si zpátky do postele. Bylo hrozný vedro, takže se mi nechtělo vůbec nic dělat a proto jsem se do oběda jen tak poflakoval...

Po obědě jsem se převlíkl do plavek, popadl ručník s brýlemi a šel jsem na zahradu k bazénu, kde už byla mamka s Markem. Rozložil jsem si lehátko, na něj položil ručník a rozeběhl se k bazénu do kterýho jsem skočil šipku. Párkrát jsem přeplaval bazén z jedný strany na druhou a pak sem vylezl ven z vody. Popadl jsem ručník a vysušil si trochu vlasy, lehl si na lehátko, na oči si dal brejle a začal se opalovat...

*z pohledu Fizzy*

Se ségrama jsme přišly na zahradu, mamka s Markem zrovna vstávali z lehátek. "Ahoj holky, je super, že jste za námi taky přišli. S Markem vám doneseme zmrzku. Jakou chcete?" řekla mamka "Supér, já si dám čokoládovou a vanilkovou." odpověděla jsem nadšeně a mamka jen kývla "Já chci jahodovou a vanilkovou, prosím." přidala se Lottie a Georgie si řekla jen o čokoládovou "A co ty Louisi?" zeptala se mamka Louise, ale ten neodpověděl, šla jsem teda k jeho lehátku a zjistila jsem, že usnul "Mami, on usnul." zašeptala jsem a mamka zase jen pokynula hlavou a odešli do kuchyně...

Když mamka ani Mark nebyli v dohledu mávnutím ruky jsem k sobě přivolala sestry a pošeptala jsem jim. "Holky, vezmeme si kbelíky, do nich dáme vodu...LEDOVOU vodu..." zdůraznila jsem "...a vylejeme to hezky na našeho milovaného brášku. Jdete do toho se mnou?" radši jsem se zeptala, abych měla jistotu a ony se jen ušklíbly a už běžely pro vodu, já je následovala...

Každá z nás v rukách svírala plný kýbl vody a rozestavěly jsme se kolem Louího, který ,jak jsme se pro jistotu ujistily, opravdu spal. "Holky na tři. Jo?" obě na mě mrkly "Jedna!" řekla jsem potichu "Dva!" řekla jsem hlasitěji "TŘI!!!" zaječela jsem a všechny tři naráz jsme vylily vodu na Louise, kterej se okamžitě vymrštil do sedu s vytřeštěnýma očima "C-co se stalo? Kdo to udělal?" je fakt vtipný ho pozorovat, když je úplně mimo...

*z pohledu Louise*

Konečně jsem se vzpamatoval z toho šoku. "Ségry, já vás... vás..." do háje neměl jsem příhodný slovo a tak jsem udělal to, co teďka jako jediný přicházelo v úvahu, holky byly zrovna na okraji bazénu a pořád se mi tlemily a tak jsem s nimi udělal krátký proces, všechny jsem strčil do vody a tentokrát jsem se smál já "LOUISI!!! Ty pitomče!!!" slyšel jsem za sebou, ale já odcházel domů, protože jsem se měl sejít s Nicole, převlíkl jsem se do kraťasů a trika, vzal ze stolu deník a mobil a vydal se vstříc asi nejlepší části dnešního dne...

Nová kapitola :) opět nevím, jak mě to napadlo :D ale snad se to bude líbit :)

Jsem strašně ráda, že to čtete a taky děkuju za votes a komenty :) vždycky mě to hrozně potěší :)

Mrs. Tommo

Diary [FF with Louis Tomlinson]Kde žijí příběhy. Začni objevovat