*z pohledu Louise*
Po snídani jsem zavolal Nicole. Chvíli to vyzvánělo a konečně Nicole mobil zvedla...
"Haló? Kdo volá?" uslyšel jsem rozespalý hlas
"Ahojky, to jsem já Louis. Nevzbudil jsem tě?" zeptal jsem se mile, i když mi bylo jasný, že ještě spala
"Jéé čauky. Ne nevzbudil si mě, už jsem dávno vzhůru. Copak potřebuješ?" snažila se, aby její hlas zněl tak, jakoby už byla kdoví jakou dobu vzhůru, ale přišlo mi roztomilé
"Jsem se jen chtěl zeptat jestli by si nechtěla se mnou v sobotu zajít na koupaliště..." chtěl jsem pokračovat, ale Nicole mě přerušila
"Jo jasně moc ráda." její hlas zněl nadšeně a já se zase začal usmívat od ucha k uchu
"Tak to je super, moc se těším. Sejdeme se v sobotu v deset u parku... tam jak je to dětský hřiště, víš kde myslím."
"Neboj vím kde to máš na mysli. Hele ale já už musím. Tak čauky v sobotu. Moc se těším."
"Dobře, tak ahoj, taky se těším." po těchto slovech jsem hovor ukončil...
*Sobota*
Čekal jsem na Nicole. Podíval jsem se na mobil a bylo přesně deset. Zvedl jsem oči od mobilu a uviděl jsem, jak ke mně přichází Nicole. 'Wow, ta je opravdu dochvilná.' Řekl jsem si. "Ahoj Lou. Můžeme jít." já se jen usmál, přikývl a letmo si ji prohlédl "Sluší ti to." odpověděl jsem, ona se začla červenat a my konečně šli na koupálko...
Hnedka jal jsme tam došli se Nicole omluvila, že se jde převlíknout do plavek. "Oki, já zatím najdu nějaký místo na deku." opáčil jsem s úsměvem a ona odešla...
*z pohledu Nicole*
Převlíkla jsem se do svých modro-bílých plavek a šla najít Louího. Asi po 5 minutách jsem ho našla, jak leží na dece a opaluje se. Když mě viděl přicházet zvedl hlavu a řekl. "Už jsem ti říkal, jak ti to dneska sluší?" a přitom si mě prohlížel od hlavy k patě a já jen cítila, jak se mi do obličeje hrne červeň "J-jo řikal si mi to hnedka jak jsem k tobě přišla v tom parku, pamatuješ?" řekla jsem a on vypadal jakoby myslel "No jo vlastně, už si vzpomínám, ale to už je pro mě historie... dávná minulost..." při těch slovech jsem se začla hrozně smát a lidi se na mě otáčeli "Copak! Ty už máš sklerózu?" "Možná." ušklíbl se Louis a já si konečně sedla vedle něj na deku, oba jsme si lehli a opalovali se...
Najednou Louis vystřelil z deky jako potrefená husa a běžel do vody. "Kdo bude poslední, platí tomu druhýmu kolu..." zahalekal a já vyběhla hned za ním, i když jsem věděla, že to mám prohraný, ale co já se nikdy nevzdávám "Můžeš si připravit peníze, zlato." křikl Louí, když byl skoro u vody 'Do prdele, jsem nahraná.' Řekla jsem si, když najednou Lou zakopl a spadl, já kolem něj proběhla a vduchu se radovala z vítězství, ale pak když jsem se otočila, uviděla jsem ho jak se drží za kotník a obličej má skřivený bolestí, proto jsem se teda otočila a utíkala k němu...
Máme tu novou kapitolu. Doufám, že se vám bude líbit :)
Chudák Louis. :/
Myslíte, že to jen hraje nebo je to opravdu vážný?
Svoje typy píšte do komentů
Mrs. Tommo
ČTEŠ
Diary [FF with Louis Tomlinson]
RandomLouis Tomlinson je obyčejný kluk, co bude trávit prázdniny s rodinou na chatě... Zprvu nudné a nezáživné prázdniny naberou nečekaný spád, když... Louí najde deník dívky, která je do něj už pár let tajně zamilovaná... On se tedy rozhodne o té dívce z...