*z pohledu Nicole*
Po příjemným probuzení jsem se zaskočila do kuchyně na snídani. Mamka mi položila na stůl tousty s marmeládou a kakao. V klidu jsem se nasnídala a pak šla zavolat Lottie. Bylo něco málo po půl devátý a nepřepokládala jsem, že by ještě spala. Měla jsem pravdu, skoro okamžitě mi mobil zvedla...
"Čauko Nicole, už ses mi dlouho neozvala, co potřebuješ tak brzo?"
Lottie jsem všechno postupně vylíčila. Byla hrozně nadšená, že bydlíme ve stejným městě a že se budeme moci navštěvovat. A nakonec jsem se zeptala na adresu...
"Proč to chceš vědět?... Áha, jasně chceš překvapit bráchu... mám pravdu?"
"Ano, přesně tak máš pravdu." potvrdila jsem jí, vzala si kousek papíru a tužku a Lott mi začla diktovat adresu, já si ji pečlivě zapsala, poděkovala a ukončila hovor...
*o hodinu později*
Jsem na cestě k Tomlinsonovým. Bydlí od nás ani ne 20 minut cesty. Konečně jsem došla k jejich domu, nesměle otevřela branku a pomalu jsem se blížila ke dveřím. Čím víc jsem se blížila k jejich domu, tím víc jsem cítila, jak mi srdce bije do hrudi a zrychluje se mi dýchání. Konečně jsem se dostala až ke zvonku, i když jsem chvíli váhala, tak jsem nakonec zvedla ruku a zmáčkla tlačítko zvonku a čekala jestli mi někdo přijde otevřít...
*z pohledu Louise*
Ráno mě probudily sluneční paprsky, který prosvítaly přes závěsy v mém pokoji. Vylezl jsem z postele a šel roztáhnout závěsy, podíval se z okna a prohrábl jsem si svoje neposedný vlasy a vydal se na snídani. Došel jsem do kuchyně, kde jsem našel lístek se vzkazem...
Dobrý ráno Louisi, Mark bohužel musel do práce a vrátí se až večer, no a já s holkama jsme šli nakupovat. Budeme se snažit vrátit se do oběda, ale znáš je. Kdyžtak si k obědu něco udělej. MÁMA
Dočetl jsem a podíval se na hodiny, právě ukazovaly půl devátý. 'Super, celej barák pro sebe. To bude pohoda.' Řekl jsem si a šel si udělat snídani. Udělal jsem si tousty a čaj, šel do obýváku, kde jsem se usadil na pohovce a zapnul telku. Když jsem dojedl a dopil zbytek čaje, lehl jsem si a zadíval se na televizi. Začly se mi pomalu zavírat oči a já usnul...
Zdálo se mi, že jsem se opět setkal s Nicole. Tenhle nádherný sen byl přerušen zvoněním zvonku. Hrozně jsem se lekl až jsem spadl z gauče. "Kdo to zase k*rva je!!!" Zanadával jsem nahlas, rychle jsem si zaběhl alespoň pro tepláky, jelikož jsem byl jen v boxerkách. Šel jsem ke dveřím, otevřel je a za nimi byla nějaká holka...
Další kapitola :)
Snad se líbí :)
Mrs. Tommo
ČTEŠ
Diary [FF with Louis Tomlinson]
RandomLouis Tomlinson je obyčejný kluk, co bude trávit prázdniny s rodinou na chatě... Zprvu nudné a nezáživné prázdniny naberou nečekaný spád, když... Louí najde deník dívky, která je do něj už pár let tajně zamilovaná... On se tedy rozhodne o té dívce z...