Part 19 - Leave-taking

543 105 4
                                    

*flashback*

*z pohledu Nicole*

'Co mi tak může ještě chtít?' Upřímně jsem to nechápala, když ke mně přiběhl Louí, první čeho jsem si všimla byla ta suprová kytka. "Ty Louisi, jsem nevěděla, že si takovej romantik." ukázala jsem na kytku a vyprskla smíchy "No... jo ty myslíš tohle. To... to radši neřeš." vysoukal ze sebe a rychlým pohybem ruky ji zahodil někam do trávy "Jinak, co si mi chtěl říct, že si mě zastavil těsně před brankou?" optala jsem se, jen co jsem to řekla, on sklopil oči k zemi "Já... no zapomeň na to." "Já poslouchám." popohnala jsem ho, jelikož jsem byla hodně nedočkavá...

*z pohledu Louise*

'No proč bych se nemohl ztrapnit před holkou, která se mi líbí.' Pak jsem začal přemýšlet o tom, jestli jí to mám opravdu říct. A začal jsem se hádat sám se sebou.

'Vzchop se Louisi!!! Si přece chlap!!!' napovídal mi můj vnitřní hlas

'Já vím, ale...'

'Žádný ale, udělej to!!! Hned teď!!! můj vnitřní hlas mě nakonec přesvědčil

Otočil jsem se zpět na Nicole. "Nicole..., já jsem ti chtěl říct, že..." v týhle části věty jsem se zasekl a nevěděl, co říct "No co? Nestyď se!!!" naléhala Nicole "Miluju tě a chtěl bych s tebou chodit." zašeptal jsem a přitom se díval na svoje nohy...

***********************************************************************

Co my na to řekla? No to mi nějak splývá dohromady, ale je asi jasný, že řekla ANO. Ale dali jsme si oba najevo, že je to JEN letní láska, která skončí hned, jak odjedu na konci srpna zpět do Doncasteru. Takže aby jsme to nebrali jako nějakej vážnej vztah...

Zbytek prázdnin jsme si patřičně užili. Chodili jsme na koupálko. Na zmrzku. Byli jsme dokonce i stanovat a tak dále. Pak ale nastal den, kterýho jsme se oba dva tak moc báli. Den mého odjezdu domů...

Nicole hned ráno k nám přišla, aby se se mnou pořádně rozloučila a taky mi pomáhala s balením. Z ničeho nic jsem dostal nápad. Vzal jsem album s fotkami, který jsem měl na poličce u postele. Chvíli jsem jím listoval až jsem nakonec vyndal jednu fotku na který jsem vyfocenej před naším domem v Doncasteru. Ještě jsem vyndal z kufru své triko s logem Supermana a podal obě věci Nicole. "Na. Vem si to! Něco na památku. Vzpomínka na úžasný léto." řekl jsem a pousmál se, ona si obě věci vzala a padla mi kolem krku "Děkuju Louí, moc děkuju. Tohle bylo moje nejlepší léto v životě. Jsem ráda, že si byl jeho součástí." začla mi vzlykat do ramene, já jí přitom hladil po zádech a snažil se udržet svoje emoce pod pokličkou...

Nová kapitola :)

Malinko emotivní, ale nic hroznýho :)

Díky za votes a komenty :)

Mrs. Tommo

Diary [FF with Louis Tomlinson]Kde žijí příběhy. Začni objevovat