*z pohledu Louise*
Zayn je tady můj nejlepší kámoš, už od mala. Odjakživa si dobře rozumíme. Asi proto, že jsme oba kozorozi a taky, že jsme oba měli rádi Power Rangers. Celý dny jsme si hráli, že jsme jako oni. Když jsme byli trochu větší rádi jsme otravovali naše sestry a vždycky jsme dostali vynadáno, ale bylo nám to jedno, další den jsme je otravovali a pošťuchovali znova. Anebo si moc dobře pamatuju na to, jak jsme se Zaynem na Silvestra trochu opili. Kolik nám vůbec bylo. Jo mě 16 a Zaynovi 15. No měli jsme průšvih, rodiče nás druhej den seřvali a já měl pocit, že se mi rozskočí hlava a taky mi bylo nehorázně blbě. No radši na to vzpomínat nebudu...:D
K Zaynovi jsem to měl asi 10 minut cesty. Konečně jsem k němu došel a zazvonil. Ale místo Zayna mi otevřela jeho mamka. "Dobrý den, je tady Zayn?" zeptal jsem se "Ahoj Louisi, jo je doma. Zajdi za ním do pokoje, ale radši zaklepej, aby si nepřišel nevhod, protože..." zbytek věty jsem neslyšel, protože jsem už mířil k Zaynovu pokoji, radši jsem teda zaklepal i když jsem nechápal proč, nikdo se neozval a tak jsem stiskl kliku a otevřel dveře...
Naskytl se mi pohled na Zayna, jak objímá a líbá se s nějakou blond holkou. Zřejmě ani jeden z nich nezaregistroval, že do pokoje někdo vešel. "Ehm..." odkašlal jsem si "...čau Zayne." oba sebou trhli a rychle se od sebe odtáhli "Z-zdar Louisi..., co ty tady?" "No... jen jsem se tě přišel zeptat jestli nechceš něco podniknout, ale vidím, že dneska asi ne." "Aha....no... sorry, ale dneska fakt ne. Jo jinak tohle je Perrie, moje holka." představil mi tu blondýnu ""Ahoj." šeptla "Jo čau, jsem Louis..." odsekl jsem a ani se na ni nepodíval "...no tak já asi půjdu, stavím se kdyžtak zítra." řekl jsem rychle a odešel, Zayn sice ještě něco na mě křičel, ale nerozuměl jsem mu...
Jen co jsem opustil Zaynův dům začal jsem přemýšlet, co budu dělat. Do večeře mi zbývaly 3 hodiny a tak jsem se rozhodl, že se projdu po okolí. Nijak zvlášť mě to nebavilo, byla nuda jen tak se procházet bez toho, abych se s někým bavil. Jo no, je nevýhoda, když jsem tak ukecanej. Byl jsem na Zayna docela naštvanej, ale na druhou stranu jsem byl rád, že si našel holku. Když jsem se podíval na mobil, zjistil jsem, že je nejvyšší čas vrátit se domů. Domů jsem přišel akorát, dokonce jsem potkal i ségry, takže jsme přišli domů společně. Rychle jsme se zuli a šli ne večeři...
Takže nevím, co k tomu mám říct :D
Ani nevím, jak mě napadl ten první odstavec :D, snad vás trochu pobavil :)
A jinak moc děkuju všem, kteří to čtou :) jste skvělí :)
Mrs. Tommo
ČTEŠ
Diary [FF with Louis Tomlinson]
RandomLouis Tomlinson je obyčejný kluk, co bude trávit prázdniny s rodinou na chatě... Zprvu nudné a nezáživné prázdniny naberou nečekaný spád, když... Louí najde deník dívky, která je do něj už pár let tajně zamilovaná... On se tedy rozhodne o té dívce z...