*z pohledu Nicole*
Šla jsem domů a přemýšlela o tom, co se tohle odpoledne stalo a pořád jsem si to přehrávala v hlavě. S hlavou plnou myšlenek jsem došla domů. "Zdarec, tak jsem doma." zahalekala jsem a z kuchyně se ozvalo "Ahoj zlato, za hodinu bude večeře, tak potom přijď." já se sebrala a běžela k sobě do pokoje, kde jsem vyndala deník z tašky a nalistovala jsem stránku, kde jsem naposledy psala, vzala do ruky propisku a začla psát...
Úterý 12.7. - Dneska jsem se sešla s ♥ Louím ♥ , i když jsem byla nervózní bylo to super :) Povídali jsme se spolu :) A taky chtěl, abych mu dala pusu za vrácení deníku :o Jako REALLY?! :o Sice jsem se styděla, ale nakonec jsem to udělala :o :) A bylo to úžasný :* ♥ Má krásně měkký rty :* ♥ A strašně božííí úsměv ♥ :* Počkat!!! On je přeci celej úplně DOKONALEJ :* ♥ No nic, když jsme se odtáhli Louí se usmíval jako SVATOUŠEK :* ♥Pak když jsem odcházela, tak Louisík posmutněl. :( Chudáček :( A nakonec se mě zeptal jestli bych s ním ještě někdy někam nechtěla zajít :o :) Já jsem mu teda dala svoje telefonní číslo :o Ano já, která se ho bála ještě před pár dny jen pozdravit :o Jestli to opravdu myslel vážné, tak se moc moc těším :* ♥
Dopsala jsem a dnešní zápis ukončila klasickou větou jako každý den.
♥ ♥I Love Louis ♥ ♥
Ano v mém deníku nešetřím srdíčky a smajlíky a už vůbec ne jménem Louis. Chvíli jsem listovala ještě v sešitě, když jsem zaslechla mamku, jak mě volá na večeři 'Cože!!! To už uběhla hodina? No nic.' Šla jsem teda do jídelny. Zasedla ke stolu a začla večeřet...
"Nicole?...Nicole!!!" houkla na mě mamka a já se probrala z tranzu "A-ano mami, co se děje? vykoktala jsem "No... jenom, co se stalo, že seš úplně mimo??" zeptala se mamka "Ale nic se nestalo, jen jsem se nějak zamyslela." zalhala jsem "Jasný a nad čím???" zašklebila se Madison, moje ségra, která to, že jsem zblázněná do Louise, taky ví "Nad ničím, neřešte to!!!" ukončlila jsem tuto konverzaci a dál si hleděla jídla...
Po véče jsem znovu šla do pokoje. Převlíkla jsem se do pyžama, i když bylo teprve půl osmý a zalezla do své velké postele. 'Kéž by vedle mě ležel Louis.' Nad tou myšlenkou jsem se zasmála a do pokoje přišla Madison. "Nicole, můžu?" zeptala se "No...už si tady, tak pojď." a Madison si sedla ma okraj postele "Že si myslela při večeři na toho tvýho Louise?" vyhrkla "No...jo, myslela." odpověděla jsem a sklopila oči "Hele, je fakt tak hezkej jak sis myslela?" "Hezkej?..." pozvedla jsem jedno obočí "...On je dokonalej." odpověděla jsem a pak se mě vyptávala na různý podrobnosti 'Ještě že neví o tý puse, co jsem mu dala.' Asi hodinu jsme se spolu bavily a ona pak odešla k sobě do pokoje a já šla spát...
Doufám, že to bude líbit :)
Nejdéle jsem přemýšlela nad tím zápisem do deníku, ale nakonec to nějak dopadlo :) (No dopadlo to špatně :D )
Vote a koment, co si o tom myslíte potěší
Mrs. Tommo
ČTEŠ
Diary [FF with Louis Tomlinson]
LosoweLouis Tomlinson je obyčejný kluk, co bude trávit prázdniny s rodinou na chatě... Zprvu nudné a nezáživné prázdniny naberou nečekaný spád, když... Louí najde deník dívky, která je do něj už pár let tajně zamilovaná... On se tedy rozhodne o té dívce z...