*z pohledu Nicole*
Dorazila jsem na smluvené místo, ještě s dvouminutovou rezervou, ale Louise jsem zatím nikde neviděla. Posadila jsem se na lavičku a čekala na Louího. Na hodinách, který byly na náměstí, zrovna odbily třetí hodinu a Louis pořád nikde. 'Ty jo, kde může bejt? No nevadí, chvíli počkám.' Řeknu si. Ve tři a pět minut jsem viděla, jak ke mně přibíhá Louí. Byl zadýchaný a po obličeji mu stékaly kapky potu, který si hřbetem ruky otřel. "A-ahoj..." řekl stěží a zhluboka dýchal "Ahoj Louí." odpověděla jsem a usmála se na něj "...m-moc se omlouvám, že jsem přišel pozdě, ale trochu jsem nestíhal..." řekl mi, když konečně nabral dech "To je v pohodě, nic se nestalo." opáčila jsem a on si ke mně přisedl...
Začli jsme si spolu povídat a já se pořád dívala Louisovi do jeho nádherných očí, občas jsem se zadívala jinam, aby to nebylo tak divný. Po chvíli mi došlo, proč a kvůli čemu jsme se vůbec sešli. "Hele Louisi, vrátíš mi, prosím, ten deník?" zeptám se, když si všimnu červenýho sešitu, kterej leží vedle něj na lavičce a přitom ho evidentně vyruším z jeho myšlenek " Počkat, cože si říkala?" řekl trochu zmateně 'Omg, on byl úplně mimo. No nic, stane se.' "Jestli mi vrátíš deník." zopakuju svou otázku "No...mohl bych..." odpoví a vezme deník do ruky "...a co za to?" řekne a zkroutí pusu do trochu přidrzlého úsměvu."Co! Ty za to něco chceš? Děláš si prdel?" on se tomu pořád jen tlemil jako pako, chvíli přemýšlím a pak řeknu "No dobře, co za to chceš? Hlavně něco, co bude v mých silách. A v mých schopnostech. Hlavně nic nereálnýho..." chtěla jsem pokračovat, ale všimla jsem si, že začal přemýšlet...
*z pohledu Louise*
'Omg, to, že za vrácení něco chci jsem nemyslel vážně, ale když se nabídla tak proč ne.' Když jsem tak přemýšlel o tom, co bych od ní chtěl, tak jediný, co mě napadlo bylo to, aby mě políbila. Po tom toužím už od tý chvíle, co jsem ji viděl. Nakonec jsem se rozhodl, to nakonec zkusit a uvidíme, jak to dopadne. V nejlepším případě nebude proti, políbí mě, třeba se jí to bude líbit a takže se spolu budeme líbat do tý doby, dokud nám nedojde vzduch. 'To by bylo SUPER!!!' V nejhorším případě mi jen vlepí facku, popadne deník a uteče...
"No...a vadilo by ti hodně kdyby si...mi dala...ehm...pusu?" vysoukal jsem konečně ze sebe a přitom sledoval svoje suprový Vansky, ty jo ani jsem nevěděl, že jsou tak zářivě bílý "Louí..." Nicole odmlčela a já se bál, co odpoví...
*z pohledu Nicole*
'Pane bože...opravdu to řekl? Opravdu chce odemně pusu?' S duchu jsem skákala radostí, tohle jsem vždycky chtěla udělat. Políbit toho hnědovlasýho kluka s vlasy do všech stran. Ano toho kluka do kterýho jsem blázen od jedenácti let. 'Jo já to udělám!!!' Už jsem se rozhodla...
Dostali jsme se k 10.kapitole je to super :)
Jsem moc moc ráda, že to čtete :)
Zajímalo by mě, co si o tom příběhu myslíte. Budu ráda když to napíšete do komentů :)
Mrs. Tommo
ČTEŠ
Diary [FF with Louis Tomlinson]
RandomLouis Tomlinson je obyčejný kluk, co bude trávit prázdniny s rodinou na chatě... Zprvu nudné a nezáživné prázdniny naberou nečekaný spád, když... Louí najde deník dívky, která je do něj už pár let tajně zamilovaná... On se tedy rozhodne o té dívce z...