Part 15 - Lunch

582 106 6
                                    

*z pohledu Nicole*

"Louí, co se ti stalo??? Co tě bolí?" vyptávala jsem se hnedka, jak jsem si k němu klekla "Mě? Mě nic nebolí, jsem se jen na chvíli posadil." vyhrkl tak rychle, že než jsem se stačila vzpamatovat, on už utíkal do vody "Ty jeden simulante!!!" křikla jsem něho a on se jen smál "Platíš mi kolu!!!" hulákal na mě z bazénu a já jen protočila očima a šla zpátky na deku, po chvilce ke mě přišel Lou "Ty se na mě zlobíš?" optal se nevinně, jak roztomilé "Já? Ne proč? Hele jdem pro tu kolu?" řekla jsem a vyndávala z tašky peněženku "Super!!!" zaradoval se Louis a my se vydali do restaurace...

"Tak co to bude?" zeptala se s úsměvem slečna, která nás obsluhovala "Dvě koly, děkujeme." řekla jsem naší objednávku a ona odešla "Nicole?..." ozval se po chvilce mlčení Louí "Ano?" "Co kdyby jsme se rovnou i naobědvali? Nějak mi vyhládlo." "Jo to by šlo. Taky mám docela hlad." odvětila jsem...

*z pohledu Louise*

"Tak tady to je." řekla servírka a položila před nás pití "Dáte si něco k jídlu?" dodala ještě "Ano. Já si dám špagety se sýrovou omáčkou a... Co si vlastně dáš ty, Nicole?" zeptal jsem se mile "No... asi lasange." řekla, servíka jen přikývla a opět odešla...

Celou dobu jsme si povídali, dokud nás nevyrušila servírka znovu. "Lasange?" zeptala se s úsměvem a Nicole jen trochu pozvedla ruku na znamení, že je to její objednávka a předemně položila talíř s mými oblíbenými špagetami a zmizela z dohledu "Dobrou chuť." popřál jsem ji a pustil se do jídla, všiml jsem si, že se na mě občas tak zamilovaně dívá, ne že by mi to nějak vadilo. Neříkám, že jsem se na ni taky občas nepodíval...

Po jídle Nicole řekla. "Lou???" miluju, když mě tak osloví "Ano???" "Co kdyby jsme zaplatili a šli ještě na chvíli do bazénu?" "Jo to by šlo, ale pod podmínkou, že ty zaplatíš jen tu moji kolu a zbytek zaplatím já." odpověděl jsem "Ale, ale to je blbý, aby si za mě všehno platil." zaprotestovala, ale já se nenechal jen tak odbýt "Mě to ale nevadí!!!" řekl jsem důrazně a přitom se na ni usmíval, až nakonec svolila...

Pak jsme šli k místu, kde byla naše deka. Opět jsme si na ni lehli a opalovali se. Občas jsme si zašli zaplavat do bazénu nebo si jen tak nezávisle povídali...

"Hele Louisi, já už bych měla jít. Je už skoro šest, aby mě rodiče nehledali." já jsem jen přikývl a řekl "Tak se běž převlíknout a já zatím sbalím věci." protentokrát kývla na souhlas Nicole a odešla...

Když se Nicole vrátila, vyrazili jsme k jejímu domu, jelikož jsem se nabídl, že ji doprovodím. Co já bych pro ni neudělal. Před jejím domem jsme se rozloučili a já odešel k nám domů...

MichalkaHoran a pribehy13 měli jste pravdu. :)

Simuloval!!! ;) :D

Jak jinak, že jo. :D :D

Jinak snad se vám kapitola líbila :)

A děkuju moc za votes a komenty :)

Mrs. Tommo

Diary [FF with Louis Tomlinson]Kde žijí příběhy. Začni objevovat