Part 4 - Sisters conspire

890 131 6
                                    

*z pohledu Louise*

"Tak co jste dělali se Zaynem?" týhle otázky jsem se bál, ale stejně jsem odpověděl "No... hráli jsme fotbal a tak různě." řekl jsem první věc, co mi přišla na jazyk a dál se věnoval jídlu "Aha, tak to jo... tak jste se koukám dobře bavili... A co vy holky?" a začla se bavit se ségrama...

*druhý den*

Ráno jsem se probudil, oblíkl se a zašel na snídani. Dole už byli všichni. "Brý ráno." pozdravil jsem, zazíval a sedl si ke stolu "Dobré Louí." řekla mamka a dala předemně snídani, když jsem dojedl uklidil jsem špinavý nádobí do myčky a odešel do pokoje, kde jsem zapnul notebook a zašel na Facebook, Twitter a Instagram, ani jsem nezaregistroval kolik je hodin a někdo vrazil do pokoje "Louisi!!! Je oběd!!!" byla to Fizzy "Neumíš klepat!!!" osoptil jsem se na ni a zaklapl noťas "NE!!!" vřískla a vyplázla na mě jazyk "No počkej!!! Ty si mě nepřej!!!" řekl jsem důrazně a rozeběhl se za ní, ona jen zapištěla a vyběhla z pokoje, jenže to by nebyly ségry, kdyby se proti mně nespikly "Louí, padáš!!!" zaslechl jsem Lottie a spolecně s Georgii mi nastavily nohy, takže než jsem se stihl vzpamatovat ležel jsem na zemi "Jste pitomý!!!" řekl jsem, když jsem se sbíral ze země, ony se jen smály a konečně jsme šli na oběd...

Po obědě jsem si řekl, že se teda půjdu znovu podívat za Zaynem a třeba konečně něco podniknem. Ale předtím jsem vzal do ruky mobil a zavolal jsem mu, abych se ujistil, že nepřijdu nevhod. Vytočil jsem teda Zaynovo číslo a čekal...

"Čau Louisi, co potřebuješ?" ozvalo se z mobilu

"Zdarec, můžu se stavit?" zeptal jsem se

"No... víš... já dneska taky nemůžu... já musím pomáhat mamce a tak..."

"Jasně. Alespoň mi nelži, prostě řekni, že jdeš někam s tou svojí holkou. Ale to nevadí, tak třeba jindy. Tak čus." byl jsem naštvaný, že mi můj nejlepší kámoš lže, tak jsem hovor típl a šel do obýváku...

V něm nikdo nebyl a tak jsem si lehl na pohovku, zapnul televizi a znudeně přepínal programy ve snaze najít něco, co by mě zaujalo. Nakonec jsem narazil na fotbal a tak jsem to tam nechal. Po pár minutách přišla mamka. "Louisi, neviděl si holky?" "Ne, ale myslím, že šli někam ven." odpověděl jsem "Aha, no tak na nákup musíš jít ty." "Cože! Já mám na práci důležitější věci." řekl jsem "Jasně, na ten pitomej fotbal koukáš pořád. Padej se oblíknout a já ti napíšu seznam." neochotně jsem se zvedl a skočil se obout, mamka mi dala peníze, seznam, co mám koupit a já odešel...

Je tady 4.kapitola. Snad se bude líbit :)

Připomínky a tak podobně pište do komentů :)

Mrs. Tommo

Diary [FF with Louis Tomlinson]Kde žijí příběhy. Začni objevovat