*flashback*
*z pohledu Louise*
Zvedl jsem se tedy ze země a pomalu se blížil ke své posteli na který ležela Nicole. Šel jsem opatrně, abych při mojí šikovnosti o něco nezakopl. Znám se, že jo. Nakonec jsem došel k posteli bez zranění, trochu odkryl deku, abych si mohl lehnout. Ona ležela na boku, otočená ke mně. Lehl jsem si vedle ní a přikryl se dekou, jelikož se při tý bouřce rapidně ochladilo a já byl jen v boxerkách. "Nic si od toho neslibuj, jasný!!!" řekla, já jen mlčky přikývl a ona se otočila na druhý bok "Dobrou." zašeptal jsem, ležel jsem teda vedle ní, díval se z okna, jelikož jsem nemohl usnout a sledoval jak kapky deště stékají po okenních tabulkách skla...
Asi po hodině jsem se k ní naklonil, abych zjistil jestli už usnula. Opravdu spala a byla neuvěřitelně roztomilá, i když jsem toho ve tmě moc neviděl, ale dokázal jsem si to představit. Potom jsem se vrátil do původní pozice a přemýšlel jestli si mám jít lehnout zpátky na zem nebo zůstat u ní. Nakonec jsem se rozhodl pro tu druhou variantu. Nebylo to jen kvůli tomu, že mě přitahovala, ale taky mi byla docela zima. Otočil jsem se na levý bok, přisunul jsem se blíž k Nicole a svojí pravou ruku jsem ji objal kolem jejího pasu. V týhle poloze jsem usnul...
*z pohledu Lottie*
Když jsme se ráno s holkama probudily, řekly jsme, že se půjdeme na snídani. Bylo něco kolem devátý. Došly jsme v pyžamech do kuchyně. "Dobré ránko, zlatíčka moje. Co si dáte ke snídani? Tousty?" pozdravila nás mamka, táta už byl asi v práci "Jo, tousty by šly." zaradovala jsem se "A s čím je chcete? S nutellou jako obvykle? A k tomu čaj? Nebo kakao?" všechny jsme přikývly, já s Georgii jsme si poručily kakao a Fizzy čaj...
Dosnídaly jsme a Louis s Nicole stále nepřicházeli. "Ty, Lottie zajdi pro ty dva, ať jdou snídat." jakmile jsem protočila, mamka se na mě zamračila a já teda radši odešla...
Vystoupala jsem po schodech a zamířila jsem k Louisovu pokoji. Když jsem otevřela, můj pohled sklouzl na zem, kde měl údajně spát Louí. Ale nespal. Najednou jsem zaslechla, jak se někdo začal vrtět na posteli a leknutím jsem nadskočila. Zaostřila jsem svůj zrak na jeho postel a uviděla jsem Louise, jak je přitulenej k Nicole a objímá ji kolem pasu. "Aww..." oba dva sebou trhli, otevřeli oči, podívali se na mě a Louis rychle dal ruku pryč z Nicole "No dobré ráno, vy dvě hrdličky. Máte jít na snídani." pousmála jsem se a chystala se k odchodu, Louí slezl z postele a já si všimla toho, že je jen v boxerkách "C-co to..." a pozvedla jsem obočí "Buď klidná, nic se v noci nestalo, neboj." uvedl to Louí na pravou míru a viděla jsem, jak si ho Nicole prohlíží, když se šla převlíknout do koupelny...
"Tak přijďte pak dolů. Já mizím." dodala jsem a odešla...
Další kapitola :)
Vote potěší :)
A případnou chválu a kritiku pište do komentů :)
Mrs. Tommo
ČTEŠ
Diary [FF with Louis Tomlinson]
RandomLouis Tomlinson je obyčejný kluk, co bude trávit prázdniny s rodinou na chatě... Zprvu nudné a nezáživné prázdniny naberou nečekaný spád, když... Louí najde deník dívky, která je do něj už pár let tajně zamilovaná... On se tedy rozhodne o té dívce z...