*z pohledu Louise*
Vběhl jsem do pokoje a zabouchl za sebou dveře. Odhodil jsem deník na stůl a lehl si na postel. Tupě jsem koukal na očividně velmi zajímavý bílý strop a přemýšlel jsem. 'Do háje, vždyť já ani nevím jak se jmenuje.' Problesklo mi v mém inteligentním mozku. 'Co by tak mohlo být v tom deníku? Je ta holka přírodní bruneta? Nebo je to obarvená blondýna? A jak se vůbec jmenuje? Že bych do toho deníku nakouknul? Ne to neudělám!!!' V hlavě mi kolovalo tolik myšlenek, jak o tom deníku, tak o tý holce, která ho vlastnila. Najednou jsem se vymrštil do sedu, natáhl se pro červený sešit s nápisem a zíral na něj, jako bych čekal, že mi poradí, jak se znova setkat jeho majitelkou. Rukou jsem přejížděl po bílém nápisu a hřbetu deníku. Po chvíli do pokoje tentokrát vrazila Lottie, nestihl jsem ani ten deník schovat...
Lottie ke mně přistoupila a s mírně zvednutým obočím na mě koukala. Ani se nedivím, že na mě tak koukala, když jsem z tělu tiskl nějakej červenej sešit a ještě ke všemu písmo bylo nasměrováno na Lottie. "Ale, ale Louisík si začal psát deníček a ještě ke všemu tajnej." Lottie se smála jako pominutá a já na ni hodil poker face, zřejmě její smích slyšely i Georgie a Fizzy, protože za pár okamžiků přiběhly i ony "Čemu se tlemíš Lottie?" optala se Georgie "L-Louis si píše deník." vysoukala ze sebe při smíchu Lottie, hnedka co to řekla propadly i Fizzy s Georgii do hysterického smíchu a já na ně koukal jako na debily...
Holky se konečně uklidnily a přisedly si kolem mě na postel. "Tak copak tě trápí bráško, že sis začal psát deník?" zeptala se Georgie a stěží zadržovala smích "Tak hele ségry, ten deník NENÍ můj. Patří jedný holce, která ho ztratila a já jí ho chci vrátit. Jenže ani nevím, jak se jmenuje." řekl jsem důrazně "Aha tak to jo. A můžu se podívat dovnitř, třeba tam bude jméno nebo tak." řekla pro změnu Fizzy "NE!!! Dovnitř se nikdo z nás nepodívá!!!" vyštěkl jsem na ně, až nadskočily, ale v nestřeženém okamžiku mi Lottie deník vytrhla z ruky a začla s ním běhat po pokoji "CHARLOTTE TOMLINSON!!! Okamžitě mi to vrať!!!"zakřičel jsem na ni a snažil se získat deník zpět, začli jsme se o něj přetahovat jako malý děti o svoji nejmilejší hračku, najednou nám deník vyletěl z rukou a rozevřený dopadl na postel "Holky zmizte!!!" houkl jsem naštvaně a ony odešly, díval jsem se na deník a přemýšlel, co udělám...
Je tady další kapitola, snad se bude líbit :)
Tak co si myslíte?
Podívá se Louí do toho deníku?
Nebo ho jen znova zavře a položí zpátky na stůl?
Vote a koment potěší :)
Mrs. Tommo
ČTEŠ
Diary [FF with Louis Tomlinson]
SonstigesLouis Tomlinson je obyčejný kluk, co bude trávit prázdniny s rodinou na chatě... Zprvu nudné a nezáživné prázdniny naberou nečekaný spád, když... Louí najde deník dívky, která je do něj už pár let tajně zamilovaná... On se tedy rozhodne o té dívce z...