Part 16 - Sleeping

550 104 0
                                    

*o 3 týdny později*

*z pohledu Louise*

Prázdniny se přehouply do druhý poloviny a můj sen se stal skutečností. Sen, který jsem měl od doby, co jsem potkal tu nejúžasnější holku. Ano, už dva týdny chodím s jednou super holkou. A tou je Nicole...

*flashback*

Dneska si ségry pozvali Nicole. Bude u nás přes víkend přespávat, takže bude zábava. Pak jsem si ale něco uvědomil. "No moment, kde bude Nicole spát? Tu starou postel, co na ní vždycky spaly návštěvy, tak tu už jsme dávno vyhodili." ale mamka odpověděla "Klid Louisi, bude spát u tebe v pokoji ve tvý posteli a ty budeš spát na zemi. Teda jestli to ten víkend přežiješ?" když jsem se dozvěděl, že bude spát u mě, měl jsem radost z toho, že bude tak blízko mě "Jo, to přežiju, žádnej problém. Klidně si dej svoje věci už ke mně." odpověděl jsem 'Omg, já jsem zamilovanej až po uši.' prolítla mou hlavou myšlenka jako blesk...

To odpoledne jsme si hrozně užili. Blbli jsme v bazénu, hráli flašku, no prostě to bylo SUPER. Večer jsme se koukali na film a pak se sestry odebraly k nim do pokoje a já s Nicole jsme šli ke mně do pokoje. Nicole se zaběhla do koupelny převlíknout do pyžama. Měla na sobě krátký černý kraťasy a k tomu bílý tílko. Jedním slovem byla sexy a pak si hnedka zalezla do mé postele...

*z pohledu Nicole*

Když jsem vylezla z koupelny, Louí kolem mě prošel a skenoval mě svýma modrýma očima. Já jsem mezitím zalehla do Louího postele. Do nosu mně okamžitě doputovala typická Louího vůně, kterou jsem tak milovala. Hnedka, jak za ním zaklaply dveře koupelny začla jsem zhluboka dýchat a nasávala tu vůni. Připadala jsem si jako nějakej feťák, ale co...

Za 10 minut přišel Lou jen v boxerkách a já si skousla spodní ret. 'Hlavně se na něj nedívej.' Opakovala jsem si pořád dokola, mezitím si Louis taky lehl. "Ehm... Louí, kdo bude zhasínat?" optala jsem se "Do háje." řekl, šel teda zhasnout 'Musím uznat, že má fakt sexy zadek.' pomyslela jsem si a on si znova lehnul, chvíli jsme si ještě spolu povídali a já pak usla...

Asi ve dvě mě probudila bouřka. Normální člověk by si zavřel oči a znova usnul, ale já se už od mala bouřky bojím. Takže jsem si přitáhla víc k sobě deku a snažila se znovu usnout. "Ty se bojíš?" zaslechla jsem Louího, docela mě udivilo, že ještě nespí a přitom jsem se taky hrozně lekla blesku, kterej se klikatil po obloze "Jo, bojím. Jo vím, že je to hodně trapný. 17-náctiletá holka se bojí bouřky." odpověděla jsem smutně a Louis navrhl "Nemám si k tobě na chvíli lehnout, aby ses tak nebála???" "Jestli chceš." řekla jsem nesměle, ale i přes můj strach z bouřky jsem vduchu skákala radostí...

Tadááá!!! Zase jsem to ukončila v tom nejlepším (asi), ale to nevadí... snad :D

Zítra se dozvíte, co bude dál :P

Mrs. Tommo

Diary [FF with Louis Tomlinson]Kde žijí příběhy. Začni objevovat