*z pohledu Louise*
Konečně jsem došel domů. Na dnešní odpoledne jen tak nezapomenu. Vypadá to, že jsem se zamiloval. Really!!! Do holky kterou znám pořádně jen 2 dny. Do holky s kaštanovými vlasy a hnědýma očima. A hlavně to není žádná fiflena ani barbína. Po chvíli do pokoje přišla Lottie, Georgie a Fizzy. "Tak co? Jaký bylo rande s Nicole?" vypískla Fizz "To nebylo rande..." chtěl jsem pokračovat, ale najednou jsem se zarazil "...Moment!!! Jak víte, že se jmenuje Nicole?" zeptal jsem se udiveně "No... copak si už zapomněl, že je to naše bezva kámoška už od mala?" odpověděla Lottie a já jen zíral s otevřenou pusou 'To je ta... ta... no jo, já si říkal, že mi je nějak povědomá.' "Haló... Louisi!!!" zaslechl jsem nezřetelně něčí hlas, ale ignoroval jsem ho "Louí... prober se!!!" uslyšel jsem znovu a někdo se mnou začal třepat a já se konečně probral z menšího tranzu...
"No co je?" zamrmlal jsem "Že ty ses zamiloval?" "Ne, nezamiloval jsem se, Lottie, jak tě to napadlo???" chtěl jsem nějak nenápadně změnit téma, ale na nic jsem nepřišel "Jak jí to napadlo??? Ty se ještě ptáš???" ozvala se Georgie "Víš, bráško... je to tak trochu na tobě vidět..." přidala se Fizzy "Co!!!" to je jediný slovo na který se zmůžu i když vím, že ségry mají pravdu "Louí, nedělej ze sebe blbce, když nejseš. Stačí se na tebe podívat a úplně to bije do očí. Když jsme o ní mluvily, začal ses usmívat jako měsíček z jara a byl si úplně mimo..." Lottie chtěla pokračovat, ale byla přerušená Georgii "A taky jsme si všechny všimly, co sis vzal na sebe. Kterej kluk by si na sebe vzal úplně nový věci, který před tím ještě nikdy na sobě neměl, kdyby se mu ta holka nelíbila nebo kdyby do ní nebyl zblázněnej a nechtěl na ní zapůsobit..." "A ty máš na sobě nový oblečení, který sis kupoval těsně před tím než jsme sem jeli. Sám ses nám s těma věcma chlubil..." dokončila vyprávění Fizzy a já na ně zíral s pusou otevřenou dokořán, i kdybych měl nějaký námitky byly by mi na nic, ony měly pravdu...
Když ségry konečně vypadly, šel jsem do koupelny. Tam jsem si svlíkl propocený oblečení, který jsem hodil do pračky a šel jsem se pořádně vysprchovat. Nechával jsem po svém těle stékat kapky vlažné, ale zároveň osvěžující vody...
O chvíli později jsem ze sprchy vylezl, obmotal si ručník kolem pasu a druhým jsem si vysušil vlasy a pak se vydal k sobě do pokoje. Ze skříně jsem vytáhl nějaký čistý boxerky, který jsem si následně oblíkl. Ručník, co jsem měl ještě před pár okamžiky kolem pasu jsem přehodil přes židli a zalezl si do postele. Než jsem usnul přemýšlel jsem, kam bych mohl vzít Nicole. Nakonec jsem se rozhodl, že jí zítra zavolám jestli by se mnou nechtěla jít na koupaliště. No uvidíme...
Takže předem se omlouvám, že jsem včera nevydala kapitolu, ale spala u mě kámoška. Snad se moc nezlobíte :)
Jinak vám děkuju za každý vote a koment :)
Jste skvělí :) :D
Mrs. Tommo
ČTEŠ
Diary [FF with Louis Tomlinson]
RandomLouis Tomlinson je obyčejný kluk, co bude trávit prázdniny s rodinou na chatě... Zprvu nudné a nezáživné prázdniny naberou nečekaný spád, když... Louí najde deník dívky, která je do něj už pár let tajně zamilovaná... On se tedy rozhodne o té dívce z...