*z pohledu Nicole*
"Mamííí a měli jste taky svatbu???" 'Ta je ale zvědavá.' Ale začla jsem teda vzpomínat na to jak, mě Louis požádal o ruku...
*flashback*
Dnes mám 20.narozeniny a Louí mi řekl, že se pro mě kolem šestý zastaví a někam mě vezme. Celej den jsem se moc těšila. Odpoledne jsme slavili s rodiči, ségrou, babičkou a dědou. Asi o půl šestý jsem se sebrala a šla se převlíknout a trochu nalíčit. Když jsem se dolíčila, zamířila jsem si to ke skříni, abych si vybrala něco na sebe. Zrovna jsem se rozhodovala mezi růžovým a modrým topem, když najednou jsem zaslechla zvonek. Leknutím jsem nadskočila a vyběhla z pokoje, abych mohla otevřít. Za nimi stál, jak jinak, Louis. "Ahoj miláčku, můžeme vyrazit?" "No... jo... skoro, jen si převlíknu tričko a hnedka můžeme jít." opáčila jsem a chtěla si zaběhnout do pokoje, ale Lou mě zastavil "Ale mě se v tomhle tričku moc líbíš." a usmál se, úsměv jsem mu oplatila a vyšli jsme teda z domu...
Louí mě vedl přes celej Doncaster. Když jsme opustili území města, táhnul mě do nějakýho nekonečnýho kopce. "Louí, já už nemůžu. Zpomal, prosím!!!" prosila jsem ho a on odpověděl "Nicole, vydrž hnedka jsme na místě. Věř mi, bude to stát za to." jen jsem kývla a dál se plahočila za ním...
Asi po 10 minutách jsme konečně došli na kopec na krásně rozkvetlou louku. První čeho jsem si všimla byla rozložená deka uprostřed louky a na ní malý občerstvení. Stála jsem na místě s pusou do tvaru O. "Všechno nejlepší k narozeninám, zlatíčko." po těch krásných slovech od Louisíka jsem se konečně vzpamatovala "Moc děkuju, Louí, je to nádherný, jsou to asi moje nejlepší narozky." při těch slovech mi ukápla slza, kterou Louis hbitě hřetem ruky otřel...
Šli jsme se posadit na deku, byla jsem opřená o Louího, který měl svou ruku kolem mého pasu a sledovali jsme zapadající slunce. Bylo to super a myslela jsem si, že se dneska už nic zajímavýho nestane, ale to byl OMYL!!!...
"Nicole?" zaslechla jsem Louise, podívala jsem se na něj a v jeho modrých očích jsem viděla nejistotu "Ano, Lou?" on sáhl do kapsy a vyndal malou tmavě červenou krabičku, klekl si předemně a mně se zatajil dech...
"Nicole Parker... vezmeš si mě?" řekl nervózně a otevřel krabičku ve který byl nádherný prstýnek "Ano!!!... Louisi, ano vezmu si tě... a ráda!!!" vyhrkla jsem, on mi mezitím prstýnek navlíkl na prst a políbil mě "Miluju tě!!!" zašeptal mi do ucha a já byla v tu chvíli nejšťastnější na světě, pak jsme ještě leželi na dece a pozorovali hvězdy...
Předposlední kapitola je tady :)
Nicole nám trochu zavzpomínala :D
Snad se vám to trochu líbilo :)
Mrs. Tommo
ČTEŠ
Diary [FF with Louis Tomlinson]
AcakLouis Tomlinson je obyčejný kluk, co bude trávit prázdniny s rodinou na chatě... Zprvu nudné a nezáživné prázdniny naberou nečekaný spád, když... Louí najde deník dívky, která je do něj už pár let tajně zamilovaná... On se tedy rozhodne o té dívce z...