Nova'yı daha önce görmemiş ve ilk kez başlayacak olanlar; Başladığınız tarihi buraya bırakır mısınız? 🖤🎶02.07.24 ;
Yeniden başlayanlar için bir ek, siz de tekrar başladığınız tarihi buraya bırakır mısınız canlarım? 💌İkinci defa okuyanlar el kaldırsın, sayımızı bilelim bakayım 💝
➿➿➿
Gecenin karanlığı, büyülü bir örtü gibi gökyüzünü kaplamışken ufak camdan sızıp cılız parlaklıklarını gözüme iliştiren yıldızlara bakıp gülümsedim.
Oldum olası gece saatlerini daha çok sevmiştim.
Gece kızıydım ben; hayatın kalbinin, Ay'ın yansımasının düştüğü yakamozda attığına, yaşamın gerçek parlaklığının yıldızların ortasında olduğuna inanırdım.
Şu an içinde bulunduğum yer gökyüzünü tamamen görmeme müsade etmese de tur otobüsünün küçük penceresinden görünen ufak manzara bile benim için yeterliydi.
Bir süre daha sessizce uzanıp dışarıyı izlemeyi sürdürdüm. Saat gecenin üçüydü, şu an şehirler arası bir otobanda ilerliyorduk ve koskoca otobüste, düşüncelerimi istila etmiş olan malum kişi dışında herkes uyuyordu.İşin kötüsü de kafamın içindeki delilik perileri bir süredir düşündüğüm şeyi yapmam için beni her geçen saniye fiştekleyordu.
Dakikalar birbiri ardına geçip giderken perdeler kapalı olmasına rağmen yan ranzadan gelen ufak horultuyla başımı iki yana salladım ve kendime daha fazla düşünme payı vermeden yastığımın altından telefonumu çıkartıp gerekli birkaç ayarı yaptıktan sonra aklımdaki şeyi yaptım.
Eğer bunu yapacaksam gecenin bir vakti gelen saçmalama yetkimden daha iyi bir bahanem olamazdı!Bilinmeyen Numara: Konserlerinizde senin dikkatini çekmek için ölüp biten kızlar varken onlar yerine elindeki penaya bakman nasıl müzik aşkı?
Bilinmeyen Numara: Tellere dokunan o uzun parmakların, gitarını tutan o kaslı kollarınla görsel şölen yaratıyorsun resmen
Bilinmeyen Numara: Onca kız senin için ölüp biterken sen öyle dikiliyorsun, yarattığın manzarayı izliyorsun.
Bilinmeyen Numara: Ama dinsizin hakkından imansız gelirmiş canım
Bilinmeyen Numara: Artık ben geldim ve bu gözleri kimseyi görmeyen, havalı gitaristi kapımda fino köpeği edeceğim :)
Akıl ve mantığımı müsait bir yerde bıraktıktan sonra ardı ardına yazıp yolladığım cümleleri tekrar gözden geçirirken sırıttım.
An itibariyle, hemen alt ranzamda yatmakta olan gitarist bozuntusuna bilinmeyen numaradan mesaj atmaya başlamıştım.
Klişe miydim?
Eh, biraz.
Yaptığım, akıl kârı mıydı?
Hiç zannetmiyorum.
Manyak mıydım?
Kesinlikle evet!
Ama yine de vazgeçecek miydim?Tabi ki hayır!
➿➿➿
Eveeeeeetttt!
Düzenlenmiş ilk bölümümüzle, bu maceraya bir kez daha başlamış bulunuyoruz 🙃
Birinci bölüm haricinde olan tüm bölümleri yayından kaldırdım ve tek tek, revize ettikçe yeniden yayına alacağım. 👉🏼👈🏼
Eski yorumlarınız kalacak mı, uygulamanın sistemi nasıl işliyor bilmiyorum ama siz tekrar okurken de bol bol yorum yaparsanız tabi ki çok mutlu olurum 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOVA || texting (+18)
Teen FictionBilinmeyen Numara: Sen benim sesime, kelimelerime sağırsın Uraz Barın Arkan Bilinmeyen Numara: Bakıyorsun ama görmüyorsun notalarımı Bilinmeyen Numara: Kulaklarına dolsa da duymuyorsun şarkılarımı Bilinmeyen Numara : Ama öyle bir gün gelecek ki, be...