mavi gözlü yabancı (1)

12.3K 522 291
                                    


Öncelikle hoşgeldiniz geldiğiniz gibi gidebilirisiniz çünkü bu fic feminen taehyung içerir

+18 sahneler içericektir haberiniz olsun

Yani anladınız siz neyse kfjfırjr

Bu arada gençler şöyle belirtmek istiyorum bu ficte biraz gerçeğin dışına çıkıcam.

Heycanlandım aq hemen geçmek istiyorum o yüzden

Sie

....

Karanlık... Soğuk... Kasvet...

Ve korkudan tirtir titreyen bir adet kim taehyung.

Gözünden eksik olmayan yaşları ve titreyen elleriyle sindiği ağaç dibinden,etrafı gözleyen bir adet kim taehyung.

Korkuyordu çok korkuyordu korkudan tüm bedeni tirtir titriyordu.

Ya babası gelirse? Ya onu alıp tekrardan eve götürürse?

Aklında kurguladığı senaryolar ile daha çok korkuyor, korktukçada göz yaşları çoğalıyordu.

Babasını görmek istemiyordu. Sırf feminen bir omega olduğu için, eziyet çekmek istemiyordu.

O yüzden kaçmıştı evden.

Hakaretlere,şiddete,baskıya,ondan başka biri gibi olması istenmesine hiçbirine dayanamadığı için kaçmıştı.

Şimdide ne yapıcağını bilemiyordu.

Çapkın alfaların gezdiği, bu ormanda yapayanlız kalmıştı.

Kendisini korumayı biliyordu. Şuan biri gelse ağlayarak ondan kendisine birşey yapmamasını isteyebilirdi ancak.

Çünkü yanağındaki acı ve vücundaki ağrılar beceremese bile kendisini korumasını engelliyordu.

Mavi harelerini, ormanın dört bir yanında gezdirip sonunda ayaklanmaya karar verdiğinde doğrulmuştu.

Ağrıları kurt formuna girmesini engelliyordu. Canı çok yanıyordu fakat geriye dönemezdi.

Artık bunu yapamazdı çünkü dönerse babası ona nefes aldırmazdı, canına kıyardı bunu gözünü kırpmadan yapabilirdi.

Sonrada alfa oğulları ile birlikte kaçtığı ormana gömerlerdi onu.

Babaları kadar acımasızdı abileri, onu sevmiyorlardı, fazlalık olarak görüyolardı bütün ayak işlerini taehyunga yaptırır, bir köle misali ordan oraya sürüklerlerdi minik bedenini.

Omega yüzüne yapışmış saç tutamlarını elleri ile geriye itmiş, ve yürümeye hız kesmeden devam etmişti.

Ormanın dört bir yanından kurtların ulumalarını duyuyor, korkuyla saçtığı fermonları ile onları kendisine çekiyordu,

Bunun farkındaydı fakat elinden hiçbirşey gelmiyordu. Üzerindeki elbisesi ile mühür yerini kapatmaktan başka

O farklıydı...

Herkesten çok farklıydı...

Özel bir türün omegasıydı o fakat hem erkek olduğu için, hemde feminen olduğu için herkes tarafından dışlanıyordu dalga geçiliyordu.

Babası bunu engelliye bilirdi, veya annesi oğlunu kanatlarının altına alıp bütün herkese meydan okuyabilirdi. Fakat ilk onlar itmiş olmasaydı onu o lanet çukura.

Feminen erkek omega diye neden böyle davranılıyordu ona?

Elbise giydiği, makyaj yaptığı, genç kızlara taş çıkartıcak fiziği olduğu içinmi?

fifty shades of blue  ~taekook √√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin