Merhabalarr yeni bir bölümle tekrar geldim.
Ficin gidişatı nasıl? İyi mi?
Umarım beğenerek okuyorsunuzdur.
Sizleri seviyorumm ve birazcık yorum istiyorum.
İyi okumlar...
....
Biri bana senden nefret eden bu deltanın bir gün senin dudaklarında soluklanacağını söylese üzülürdüm.
Çünkü böyle bir şeyin asla olmayacağı için ama şimdi böyle bir anda olmamız işleri değiştiriyordu.
Dudakları benim dudaklarımdaydı elleri belimde nefesi tenimdeydi.
Öyle heyecanlanmıştım ki yanlış bir şey yapacak olmamdan korkuyordum.
Öylece duruyorduk odanın ortasında ne o daha fazla ileri gidip beni korkutmuyordu ne de ben onu daha fazla ileti gitmesi için kışkırtıyordum.
Omega'm çıldırmış gibiydi içimde ordan oraya koşturuyor en güçlü ulumasını bırakıyordu kontrolü her ne kadar ele almaya çalışsa da izin vermedim.
Benim ona alışmam lazımda benim jungkooka ihtiyacım vardı Omega'mın değil.
Tamam biz birdik bütündük ama ne biliyim işte jungkooku hissetmek istiyordum böyle bir anda ama nefesim bedenime yetmeyince her ne kadar istemiyor olsam da ayrıldım ama gözlerimi açamadım.
Burunlarımız birbirine değecek kadar yakındık nefesi yüzüme vuruyordu gözlerini üzerimde hissediyordum ama açamıyordum.
Tanrım gerçekten çok utanıyordum!
"Hadi... arala o güzel mavilerini saklama benden. "
Onun böyle konuşması bedeni sarsıyordu ben gerçekten hayatımda hiç iltifat almamıştım bu yüzden hiç alışık değildim garip bir tepki verirsem benden soğumazdı umarım.
Dediğini yaptım gözlerimi araladım onun siyahlıkları parıldayarak beni izlediğini gördüğümde derin bir nefes verdim.
"İyisin değil mi? Kendini kötü hissetmiyorsun. Taehyung ben özür dilerim bir an kendimi tutamadım kızmadın değil mi?."
Ne?
Hayır hayır ne kızması asla kızmamıştımki bedenimde şu an korku kızgınlık gibi kötü huylu duygular yoktu onun yerine saf bir heyecanım vardı ama böyle düşünmesi gerçekten çok güzledi.
"Hayır kızmadım özür dilemene gerek yok jungkook aksine bu biraz... "
Gülümsedi kolları belimde daha da sıkılaşırken.
"Bu biraz ne? "
Hadi söyle taehyung tutma içinde hoşuna gittiğini söyle hadi.
Çok hoşuma gitmişti ama bunu ona nasıl söylebilirdimki söyledikten sonra benimle dalga geçer miydi? Veya daha fazla utandırır miydi?
Derin nefeslerim yüzüne vururken bakışlarından kaçmak için başımı boynuna gizlemiştim.
Bedenimdeki tüm kan yanaklarımdaydı sanki cayır cayır yanıyordum ki kızardığımda emindim gerçekten.
"Tanrım..."
Dedi gülerek.
"... taehyung bak hadi bana niye saklanıyorsunki?"
Cevap vermek ilk defa bu kadar zor gelmişti gerçekten bana ama sorduğu soruya cevap verdim ne kadar kızaracağımı bilmeden.
"Hoşuma gitti. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fifty shades of blue ~taekook √√
FantasiOmegverse Vahşi bir deltanın omegasıydı o güzel tatlı minik omegası Mavinin elli tonunu gösteren omegası Yan shipler Yonmin Namjin