selamm nasılsınız bakalım?
ben bu aralar sağlık sorunları ile uğraşıyorum umarım iyileşirim daha canlı gelirim neyse uzatmadan
sizleri çok seviyorum
iyi okumalar...
.....
8 ay sonra
"biraz daha sağa doğru sevgilim."
tablonun ortalandığına emin olduktan sonra gülümseyerek jungkooku durdurduğumda tabloyu oraya çakmıştı ve daha sonra yanıma gelip belimi kavrayarak duvara doğru bakmıştı.
"çok güzel oldu değil mi?"
başımı kaldırıp siyah irislerine baktığımda dudaklarını anlıma basmıştı.
"çok güzel oldu bir tanem."
gülümsemem daha da büyürken başımı göğsüne yaslayıp önümüzde duran pembe beşiği izlemeye başlamıştım.
kız olacaktı bir prensesimiz olacaktı o kadar heyecanlıydım ki bir an önce gelmesini istiyordum güzelimin. onun için yep yeni bir eve taşınmıştık bütün eşyaları baştan aşağı değiştirmiştik. evin her bir noktasını özenle güzelleştirmiştik o kadar güzel olmuştu ki hayallerimin bile çok ötesindeydi.
"bebeğim."
jungkook önümde diz çöküp tişörtümü hafifçe kaldırdığında bir hayli büyümüş olan karnım çok tan kendini göstermişti.
"benim küçük prensesim baba senin için çok çalışıyor ve yoruluyor geldiğinde her yorulduğum gün için yanağımı öpersin değil mi?"
garip isteği karşısında gülmeye başladığımda bebeğimde onu duymuş olmalı ki karnımda hareketlenmeye başlamıştı.
"bu evet demek sanırım hım?"
dudaklarını ıslatarak şişkin karnıma bastığında ellerimi saçlarına daldırıp okşamaya başlamıştım. çok yoruluyordu gerçekten yeni ev, eşyalar derken kendini çok fazla yıpratıyordu bu odaya bile kimseyi dokundurtmamıştı her şeyini kendisi yapmış tek tek kendi elleri ile güzelleştirmişti kızımızın odasını.
"sevgilim istersen bir duş al bende akşam yemeğini hazırlayayım."
çöktüğü yerden yükselerek bir elini belime diğer elini ise aynı benim gibi saçlarıma daldırırken dudakları çoktan benimkilerin üzerinde yerini almıştı. yavaş yavaş öptü beni dudaklarının tadını çıkartmama izin verdi.
"sende yoruldun, birlikte girelim seni ben yıkarım hem olmaz mı?"
jungkooktan böyle bir teklif alıp da ret etmek olur mu? asla olmaz yoksa ayıp olur yani. başımı hevesle sallayıp onu onaylarken kıkırdayarak beni son kez öpmüş ve elimi tutarak banyoya doğru yürümeye başlamıştı.
"şu doktorun verdiği krem nerede onu da sürelim çıkınca."
"yatak odasında masanın üstüne koydum."
yavaş ve dikkatli adımlarla yatak odasına geçip üzerimdekileri çıkartmaya başlamıştım. zaten pek fazla bir şey yoktu üzerimde boxser ve jungkookun uzun tişörtleri dışında. elime aldığım kirlileri sepete attığımda jungkook çoktan suyu hazırlamış olduğunda banyonun kapısına yaslanmış beni izliyordu.
"beyefendi sapık mısınız acaba? arsız arsız beni süzüyorsunuz? ayıp oluyor kızımın yanında ama."
ellerimi karnıma sarıp yalandan kaşlarımı çattığımda tavşan dişlerini çıkartarak kocaman gülümsemiş yanıma gelerek dudaklarını ard arda yanaklarıma basmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fifty shades of blue ~taekook √√
FantasiaOmegverse Vahşi bir deltanın omegasıydı o güzel tatlı minik omegası Mavinin elli tonunu gösteren omegası Yan shipler Yonmin Namjin