burda kal olmazmı? (9)

5.4K 356 47
                                    

Merhabalar ben geldim ldkdkslk

Hepinize iyi ramazanlar diyorum umarım sıkıntısız kazasız belasız atlatırsınız

Ve bu arada yorum istiyorum

İyi okumlarr...

....

"Ellerine sağlık jimin çok güzel olmuş. "

Yoongi gülümseyerek kıstığı gözlerini jimine çevirmiş, jiminden küçük bir tepki aldığında ise tekrar önüne dönmüştü.

"Afiyet olsun yoongi... Taehyung tabağındakilerle oynamayı bırak hepsi biticek ona göre. "

Sanki hiç bir şey olmamış gibi akşam yemeğini yemeye çalışıyorlardı.

Her ne kadar yiyemeselerde.

Jungkookun gözleri sürekli taehyungtaydı. Yiyip yemediğini kontrol ediyor, arada dalan bakışlarını gördüğünde ise jimine söyleyerek uyarmasını sağlıyordu.

Kendisinin uyarıcak yüzü yoktu böyle olmasının sebebi iken.

"Ee jungkook klan'ı taşıya biliyormusun bari? "

Elbette bu soruyu sormak için sormuştu yoongi. Kendiside kurduğu klandan olduğu için ne denli başarılı olduklarını biliyordu, fakat o diğerlerinin aksine sıkıcı sesizlikten rahatsız olmuş  kendini boş sorulara itmişti.

"Taşıyorum yoongi hatta biliyormusun taşıdığım kişilerden biri sensin. "

Yoongi gözlerini devirerek alttan jungkookun bacağına vurmuş.

"Hadi ya bilmiyordum saol"

Somurtarak yemeğine devam ettiğinde delta derin bir nefes vermişti aklına gelenler sanki hiç sıkkın olmayan canını dahada sıkmıştı.

"Kuzaydekiler, tekrar sınırları zorlamaya başladılar. "

Masaki herkesin taehyungta değil herkesin gözleri ona dönerken,

"Nasıl yani anlaşmaya uymuyolarmı? İhlalmi var? "

"Şuanlık öyle bir şey yok ama bu olmicağı anlamına gelmiyor ama önlem aldık. "

Alfa kaşlarını çatarak elindeki çatalı bırakmıştı bunu ona şimdi söylüyordu gerçekten?

"Bunu bize şimdimi söylüyorsun jungkook? daha önceden haber verseydin en azından askerlerin başlarında dururdum illaha bana haber vermen için benimmi sormam gerekiyor anlamadım?"

Bir şey olduğu yoktu,sadece o kadar önemli bir konu değildi sadece uğrayıp gidiyorlardı. Kural ihlali yapsalar zaten en başta kendisi icabına bakıcaktı.

Delta çattığı kaşları ile bakışlarını alfaya çevirdiğinde yoongi hafif korksada duruşundan ödün vermemişti.

"Bir şey olduğu yok boş boş konuşma, o kadar tehlike içeriyor olsalardı benden önce babam size haber verirdi merak etme. "

"Yani harekete geçmemiz için illahaki zarar görücez öylemi? Böyle işi sikerler! baş alfa neyi bekliyo önlem almada anlıyamıyorum."

"Yoongi! Sözlerine dikkat et. Dediklerinin babamın kulağına gitmesini istemezsin. "

Jungkook kararmış irislerini yoonginin üzerinde tutarken alfa umursamadan ayaklanmış, baş alfanın yani namjoonun ne yapmaya çalıştığını sormuştu sinirle.

"Jungkook orda bir sürü sivil var ve sizin yaptığınız oturup beklemekmi?! "

"Oturup beklediğimizi kim söyledi sana!! "

fifty shades of blue  ~taekook √√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin