kırgınlık (6)

5.2K 401 273
                                    

Merhabaa benim güzellerim nasılsınız?

Benim pek iyi olduğum söylenemez çünkü korona oldum

Oda lanet misafirlerin yüzünden oldu

Vallaha dün hesaba girdim yorumlarınızı görünce çok mutlu oldum böyle bir morel üstüne çok iyi geldiniz

Teşekkür ederim sizleri seviyorum sıkmadan bölüme geçelim

....

Huzur.

Hayat boyu yaşayamadığı birşeydi.

Ama şimdi kendinden nefret eden deltanın kollarında bunu yaşaması normalmiydi?

Tabikide değildi.

Onu doğurup büyüten annesinin kollarında bile huzur bulamamıştı omega, şimdi ise burnun ucundaki deltayla huzuru buluyor ister istemez ona sığınıyordu.

Arkası dönüktü yattıklarında deltanın burnu ensesinde kolları belindeydi.

Şimdi ise başı deltanın göğüsünde, kolları ise beline sımsıkı dolanıyordu, deltanında ondan farkı yoktu.

Başı omeganın mavi saçlarının arasındaydı. Kolları sanki biryere kaçıcakmışcasına etrafına sımsıkı dolanmıştı.

Omega o sıkılıkta bile huzurlu bir şekilde uyuyordu.

Kabustan başka görmediği o alemde şimdi çiçek bahçelerinin arasında dolanıyor kendini hiç olmadığı kadar mutlu hissediyordu.

Birbirine yabancı iki bedenin kurtları bu yakınlıktan gayet hoşnuttu.

Fakat her güzel şeyin bir sonuda vardı.

Jungkook burnunu gıdıklayan saçlar yüzünden gözlerini açarken başını kaldırmış, kendine sarılmış olan bedene bakmıştı.

Ne ara bu hale gelmişlerdi?

Ona bu denli sarılmaya nasıl cüret etmişti?

Derin bir nefes verip kollarını omegadan çekmiş, doğrularak başını pencereye çevirmişti.

Etraf sessizdi, hava güneşli ve açıktı, kuşlar cıvıldıyor kendi içinde yüzyılın deltadının eşini bulduğu için kutlama yapıyorlardı.

Işık nedeni ile gözlerini kısmış delta bakışlarını tekrar omegaya çevirdiğinde güzelliği karşısında ister istemez nefesi teklemişti.

Mavi saçları siyah çarşafına dağılmıştı, esmer teni güneşin vurması ile adeta parıldıyordu, o güzel dolgun dudakları öne doğru büzülmüş tüm masumluğu ile duruyordu.

Jungkook ise bu masumluk karşısında sadece öylece duruyor nefeslerini düzene sokmaya çalışıyordu.

'Deltalar tek kalmalı eş onlar için sorumluluk.'

Kendi içinden bunu tekrarlıya tekrarlıya ayaklanmak isterken deltası izin vermemiş bedenini kontrole alarak omeganın yanına yatırmıştı onu.

O senin eşin jungkook o bizim omegamız cahil düşüncelerini bir kenara bırakta artık gözünü aç!

Deltası jungkooka hırlarken jungkook yumruğunu sıkarak bakışlarını omegada birleştirmiş ister istemez gözleri taehyungu süzmeye başlamıştı.

Çok güzeldi...

Gerçekten çok güzeldi.

Kızlara bile taş çıkarıcak güzelliği vardı evine gelen yabancının.

fifty shades of blue  ~taekook √√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin